SmacK skrev:Blir de nått gasande idag?
Långa farbron skrev:Vad?? berätta berätta
Har du 12:at eller har du slagit över och gjort dig illa ?
Körde du ifrån dom allihopa ?
henq skrev:inte superduken då
(kan bli svår att hitta för 45k )
Tok på, jobbar till 1700.henq skrev:Ikväll ska det köras motard, någon som är på?
Långa farbron skrev:Tok på, jobbar till 1700.
henq skrev:Kul att du såg oss
När en KTM reser sig på bakhjulet så går det inte att hindra de andra som är med, flockdjur som sagt...
Det går fort att puttra in till GP, häng på nästa gång vi kör! Annars kan vi ev mötas upp i Kungälv, fast vi har ju aldrig bestämt innan vart vi kör...
Rasorblade skrev:Vill oxå ha en KåTeäM....
henq skrev:äsch hoppa över det du... de trillar mest isär, vibrerar, man tappar dyra saker i skogen, inga lampor håller, bakdäcken slits fort etc etc...
Långa farbron skrev:Glöm inte att dom läcker olja,blinkersarna skakar av,skruvar går av om dom inte skakar ur först.
Skulle du mot all förmodan se något i backspeglen så ser du inte vad det är ändå.
Du får tanka 3 gånger på en tur.
Gottis skrev:därför jag sålde min alla reservdelar väger upp mot dyra premier
abelin skrev:tjenare !!! en enkel fråga bara var på superbike och tjöta lite. Dom rekomendera 625scx framför 660 ?!! jag kopplar inte detta riktigt av va jag har fått fram på forumet såå skall 660 va bättre ?? rätta mig !!
Jag har en KTM 625 SMC och den går helt okej. Hörde att 660 hade ca 5 hästar mer än min från en kille på superbike. Jävligt skönt med elstart får jag säga....men 5 hästar till hade inte varit fel. Gött att servicen är var 500'e mil (ändrat från 250).liljekvist skrev:Tja skillnaden är om du vill ha el-start eller ej.
625 några kilo extra typ 8, plus elstart och tändlås.
660 ingen nyckel eller el -start. Bara att kicka igång.
Hade nog valt 625 av bekvämlighets skäl samt gött att ha nyckel när man pakerar snabbt någonstans.
Kan varken idag eller på tors/fredagSmacK skrev:Nån som ä på idag? slutar jobbet 17:00.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|