kleppan
Medlemslös
Jag ska köra idag i arendal efter kl 6. några andra som ska ut och leka?
Jag kommer
Jag ska köra idag i arendal efter kl 6. några andra som ska ut och leka?
Tjena hej!
Har ett liiitet problem som jag hoppas nån här kan hjälpa mig med... Har en 660 -05 där CDI verkar vara kass. Om det finns någon här med likadan hoj, som jag snabbt skulle kunna testa min cdi i, skulle jag uppskatta detta väldigt mycket.
mvh Fredrik
Vet inte om det är riktigt samma, men jag har en extra cdi till en 640 liggandes. Kanske möjligtvis kan funka, någon som vet?
Sista siffrorna på min cdi är 3100 (-03-04 står 5100 har jag för mig), står det samma på din så ska det passa. Men då du har elstart på 640 så är det nog inte samma?! Men kolla gärna.
Var ska siffrorna stå? Finns en lapp på där det står "CB7459" och efter det tror jag det står "0L06".
Fler som har problem med att motorn blir väldigt varm när man krafsar runt i skogen?
Jag har aldrig hört min fläkt gå igång, har någon annan det?
Vet flera som inte heller hört sin fläkt snurra...
Funderar på att sätta på någon form av på/av-knapp för att kunna sätta på den själv. Någon som har tips på hur man lättast gör det?
Motorn är ofta över 110 grader...
På min sitter det ett vitt klistermärke på "framsidan" med bla 10 eller 11 siffror, sista fem är 31100...inte 3100 som jag skrev tidigare....
Fler som har problem med att motorn blir väldigt varm när man krafsar runt i skogen?
Jag har aldrig hört min fläkt gå igång, har någon annan det?
Vet flera som inte heller hört sin fläkt snurra...
Funderar på att sätta på någon form av på/av-knapp för att kunna sätta på den själv. Någon som har tips på hur man lättast gör det?
Motorn är ofta över 110 grader...
Körning och lite grillning i helgen????
Grimt! Hör av dig ifall det blir av.Inte omöjligt att jag tar en vända ut runt sex-sjutiden imorrn, börjar känna mig hyfsat säker på bakhjulandet nu
Slutar 17 här på jobbet, sen blev jag tydligen extrainkallad som svetsare ett tag(polare som ringde i panik). Det lutar mer åt sjutiden än sex idag iaf. Var hade du tänkt köra? Hade du tänkt brappa runt och slanga stort sett överallt eller hänga på nån raka och träna?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|