Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Jag är också sugen, men gärna lite senare.
Kan inte så många grusvägar heller.

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Vit supermoppe
Blev lite skog ute i lerum för att sedan landa i grusgropen i gråbo.
Va helt suveränt!:yoparty

Kul med knotterdäck! Hänger gärna på dig mark, du verkar ju ha stenkoll på skogsvägar.

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Jaha, då var man hojlös igen då.
Min hoj stals någon gång mellan 03.00 natten till söndag (såg den då jag gick hem från FestU) och 08.30 idag.

Så, om någon ser min fina, vita 525a kan ni ju skicka mig ett mess så kommer jag och prejar de jävlarna med min Somaliapickis.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Min hoj stals någon gång mellan 03.00 natten till söndag (såg den då jag gick hem från FestU) och 08.30 idag.

Så, om någon ser min fina, vita 525a kan ni ju skicka mig ett mess så kommer jag och prejar de jävlarna med min Somaliapickis.

Jag som hoppades på att du skulle föreslå tid/plats för att ut och åka :/

Beklagar verkligen det inträffade :tummenner

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800

Fan va trist Petter!!! :mad:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Satans trist!

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Fan vad trist :(

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Intressant dag det här.

Såg att hojen var stulen ca. 08.30 imorse när jag promenerade till skolan. Kom fram till skolan och anmälde direkt hojen stulen via internet.

Blir vid 11.35 uppringd av en dam på Polisen som påpekar att min hoj var anmäld stulen redan i maj förra året, och aldrig återfunnen, varpå jag inser att jag angett fel registernr. på anmälan. Min förra hoj hade nämligen snarlikt reg. nr.

Precis när samtalet är över ringer telefonen igen, då är det en polisman som frågar om jag har koll på var min motorcykel är. Jag påpekar att jag nyligen anmälde den stulen, varpå han berättar att de hittat hojen och undrar om jag kan komma och hämta den, då det skulle vara smidigare än att de beslagtar den.

Knappt en timme senare är jag ute i Länsmansgården och bemöts av 4 väldigt trevliga poliser som berättade att de bara var där ute i ett annat ärende, och blev lite misstänksamma när de såg min hoj.

Så, nu är min hoj återgäldad (igen) och jag vill ge en stor eloge till Göteborgspolisen.

Styrlåset var knäckt och nummerplåten samt bakplasten skadade, så det ska inte vara några problem att fixa! :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Intressant dag det här.

Såg att hojen var stulen ca. 08.30 imorse när jag promenerade till skolan. Kom fram till skolan och anmälde direkt hojen stulen via internet.

Blir vid 11.35 uppringd av en dam på Polisen som påpekar att min hoj var anmäld stulen redan i maj förra året, och aldrig återfunnen, varpå jag inser att jag angett fel registernr. på anmälan. Min förra hoj hade nämligen snarlikt reg. nr.

Precis när samtalet är över ringer telefonen igen, då är det en polisman som frågar om jag har koll på var min motorcykel är. Jag påpekar att jag nyligen anmälde den stulen, varpå han berättar att de hittat hojen och undrar om jag kan komma och hämta den, då det skulle vara smidigare än att de beslagtar den.

Knappt en timme senare är jag ute i Länsmansgården och bemöts av 4 väldigt trevliga poliser som berättade att de bara var där ute i ett annat ärende, och blev lite misstänksamma när de såg min hoj.

Så, nu är min hoj återgäldad (igen) och jag vill ge en stor eloge till Göteborgspolisen.

Styrlåset var knäckt och nummerplåten samt bakplasten skadade, så det ska inte vara några problem att fixa! :)

Fan vilket flyt du har ändå!
Härligt :tummenupp

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Hehe, men var det inte nästan exakt samma visa förra gången? Va har du för konstiga hojar egentligen som får alla tjuvar att se så skumma ut när de kör på dem så polisen kommer o plockar upp dem??? :näsblod

Gött som fan att du fick tebax den! :tummenupp

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Intressant dag det här.

Fyfan =O

Skönt att den är tillbaks i alla fall:näsblod, du var inte hojlös länge :gnissla

Mattson

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2008
Hoj
KTM 990 SM 08, KTM 640 06 Såld
Tja.
Ja tänkte kolla om man får hänga på å åka nån dag om man har en KTM 990SM?
Och sen undrar ja vart man kan köpa tuppkam te hjälmen?
Ha d Matte

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Nån som vet vart man kan få sladda ifred en torsdag. Tänkte känna lite på hojen innan SM i Örebro i helgen.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO