Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Hade vart kul å hänga på er nån gång

Men...ni är ju gamle gubbar, själv är man bara 19. Och så är ni 100000ggr bättre än mig :p

Tänk på vad du säger :7peta Jag är tjugotolv fast känner mig som en 18åring :tummenupp

Bara att hänga på! Skogen är relativt nytt för mej oxå och man lär sig nåt nytt varje gång. Sist lärde jag mig stuka fuck off fingret :gnissla

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Hade vart kul å hänga på er nån gång

Men...ni är ju gamle gubbar, själv är man bara 19. Och så är ni 100000ggr bättre än mig :p

Jag är också bara 19 så vi e ju ett par st iaf, fast å andra sidan har jag väl inte varit med och kört så jättemycket i sommras...:)krånglande hoj)

Marvor

Bender Bending Rodriguez
Gick med
11 Jun 2010
Hoj
-04, KTM 640
Hehe okdå...

Men...får man stryk om man inte har motard-däck...alls?

Hehe okdå...

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hehe okdå...

Hehe okdå...

Hälften av alla här kör ju bara lera ändå så det tror jag knappast ;)

Nån som e bra på att svetsa Alu föresten? :rofl
vlcsnap-2010-11-16-19h31m11s255.png

vlcsnap-2010-11-16-19h29m24s219.png

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Nu är den äntligen här!
Efter en veckas väntan har nu vår (jag, Niklas och en tjejkompis) film som vi gjorde till ett skolarbete kommit upp på Youtube!
Vi skulle skriva en rapport där vi behandlade ämnet "Kollektivtrafik eller privatbil?", åtföljt av en 20 minuter lång muntlig presentation. Vi gjorde då denna Top Gear-inspirerade film som vi visade efter vår muntliga presentation till åhörarnas stora glädje.

Behöver jag säga att vi hade den mest uppskattade presentationen?

[YOUTUBE-ID]tTkZoC2K1ic[/YOUTUBE-ID]

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Vit supermoppe
Nu är den äntligen här!
Efter en veckas väntan har nu vår (jag, Niklas och en tjejkompis) film som vi gjorde till ett skolarbete kommit upp på Youtube!
Vi skulle skriva en rapport där vi behandlade ämnet "Kollektivtrafik eller privatbil?", åtföljt av en 20 minuter lång muntlig presentation. Vi gjorde då denna Top Gear-inspirerade film som vi visade efter vår muntliga presentation till åhörarnas stora glädje.

Haha skön!:tummenupp
Det är sånt här som behövs i vinter mörkret!

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Nu är den äntligen här!

Klockren dock en lite miss vid 3.45:yoparty:D

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Någon som vet hur husqvarna 610 sm står sig mot tex ktm 660 smc? Busigare fast mer skruva?

creare

Guest
Tja alla Glenn's!
Om allt går som planerat så kommer jag och brodern flaka ner 2 st 660 smc's till Orust, Mollösund, sommarn 2011 fr. Sthlm. Kommer vara där 1-2 veckor och vägarna kring där är ju jävligt roliga. Lär ha med kamera för filmning och så där och de som vill får gärna möta upp och köra lite. Mina kunskaper på sköna vägar går från typ Hennån-Mollösund hehe, så behöver fylla på slingor.

Datum för detta är inte bestämt då den ena av 2 st 660's inte är införskaffad ännu men det skall icke vara något problem eller bli.
Gissar på att turerna körs under 1 till 2 veckor i juni/juli.

Finns det någon som finns i närheten och vill joina? Alt. ta sig till Orust o leka lite?

// creare & schazoo

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Tja alla Glenn's!
Om allt går som planerat så kommer jag och brodern flaka ner 2 st 660 smc's till Orust, Mollösund, sommarn 2011 fr. Sthlm. Kommer vara där 1-2 veckor och vägarna kring där är ju jävligt roliga. Lär ha med kamera för filmning och så där och de som vill får gärna möta upp och köra lite. Mina kunskaper på sköna vägar går från typ Hennån-Mollösund hehe, så behöver fylla på slingor.

Datum för detta är inte bestämt då den ena av 2 st 660's inte är införskaffad ännu men det skall icke vara något problem eller bli.
Gissar på att turerna körs under 1 till 2 veckor i juni/juli.

Finns det någon som finns i närheten och vill joina? Alt. ta sig till Orust o leka lite?

// creare & schazoo

Mor och far har sommarstuga vid Mollösund så nog är man i närhet nån gång om året. Har dock inte utforskat vägarna så noga i området så det hade ju vart kul att brappa runt där och se en annan del av västkusten;) :yoparty

creare

Guest
Mor och far har sommarstuga vid Mollösund så nog är man i närhet nån gång om året. Har dock inte utforskat vägarna så noga i området så det hade ju vart kul att brappa runt där och se en annan del av västkusten;) :yoparty

Hehe, samma klubb då. :yoparty
Åkte från sthlm till mollösund nu i somras och vägarna, efter alla små och stora broar, är skitsköna. Fick uppfattningen av att ju närmre man kommer havet och mollösund så blir vägarna mer o mer slingriga och goa!
Att brappa omkring i de trakterna (typ mellan hennån-mollösund) och få på film kan nog rädda mig från psykbrott nästa vinter :tummenupp

När jag lämnade mollösund och orust nu i somras rådde det regn-kaos i hela sverige så fick inte njuta något alls på hemvägen från Orust.. 50-60 mil ösregn:huvet

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Åkte från sthlm till mollösund nu i somras och vägarna, efter alla små och stora broar, är skitsköna. Fick uppfattningen av att ju närmre man kommer havet och mollösund så blir vägarna mer o mer slingriga och goa!
Att brappa omkring i de trakterna (typ mellan hennån-mollösund) och få på film kan nog rädda mig från psykbrott nästa vinter :tummenupp

När jag lämnade mollösund och orust nu i somras rådde det regn-kaos i hela sverige så fick inte njuta något alls på hemvägen från Orust.. 50-60 mil ösregn:huvet

Jag e på!!!:tummenupp:yoparty

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap

:tummenupp Jag är lätt med oxå, så räkna med ytterligare en hjälmkamera. Under den perioden kommer det eventuellt upp ett gäng franska och tyska motardpiloter och hänger på oss oxå. :yoparty

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Räkna med mig också :tummenupp
Till nästa säsong har även jag en hjälmkamera!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO