Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

STimmyS

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2012
Hoj
2009 KTM 530 EXC
Riktigt gött idag :rock Jag är ledig nu i 3 dagar så om någon vill braappa så säg till på tis skulle det bli 16 grader :kär

Inge Naning

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2011
Hoj
KTM 525 EXC -05, Africa Twin -99, CB450 -70, Honda CRF 250 -04 Såld, KTM 690 SMC -11 Såld, Aprilia F1 Futura Såld
Hade jag bara kunnat så hade jag gärna kört! men de får bli i slutet av maj när mina axlar är hela igen :gråta

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Fasiken vad gött väder det ska vara idag, jag ska ut o ylllllllla tills varvbrytet tar över :brynad

Ladda hem några appar till moben, se hur resultatet blir o hur bra mätarer på hojen fungerar, med nuvarande drevning så lär gps visa snabbare en mätaren :)

BMW M Meter ( kolla acc i 0-50, 0-80, 0-100km/h i sec, route/time 100meter till 2000meter i 5 steg, kolla gyro kraften vid svänga o bromsa acc upp till 2 G )

Speedometer

SpeedBox

Ska bara hitta nåt bra sätt att spänna fast min iphone 4 på hojen, om det blir tanken eller gaffelkronan.

Last edited:

pyro

989512
Gick med
28 Jan 2006
Hoj
Crf450HM -03 Crf250 -10
Ingen här som e sugen på sporthoj? Har en zx6r -08 i nyskick med 100mil på mätaren.
Någon som e intresserad av byte?

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Nån som är intresserad av en 690 SMR? Det blir så lite kört för mig, så jag tänkte skaffa mig en liten enduromaskin istället...

Strax under 190 mil, nyskick, knappt inkörd, aldrig varit ute i regn... Rasorblade kan berätta för alla att det är en bra hoj, och att jag kör som en mes... :tummenupp

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Nån som är intresserad av en 690 SMR? Det blir så lite kört för mig, så jag tänkte skaffa mig en liten enduromaskin istället...

Strax under 190 mil, nyskick, knappt inkörd, aldrig varit ute i regn... Rasorblade kan berätta för alla att det är en bra hoj, och att jag kör som en mes... :tummenupp

Är du på jakt efter en enduromaskin så har jag en billig 450exc -07 (lv-reg) till salu..

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
KTMen är såld, det var rätt mycket intresse när jag la ut den på blocket.

Jenzino - du har pm :tummenupp

rådbo

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2011
Hoj
1190 Adventure R, 530 exc
Inga minusgrader och solen överväger att titta fram.. Kommer åka iväg på jobb imorgon fram till den 17 maj. GP vid 12.00???

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...