Hel på min 690, runt 3400:-dom ville ha 12000 av mej har svedea på snöskotern
sen har ni hel lr halv??
tycker det fan e för dyrt med 8000 för hel!?!
så vad har ni för priser på era å bolag
GRattis!När kör vi?
View attachment 362530
dom ville ha 12000 av mej har svedea på snöskotern
sen har ni hel lr halv??
tycker det fan e för dyrt med 8000 för hel!?!
så vad har ni för priser på era å bolag
if ville ha 32000kr av mej å ki vilket bolag yoooo
blev trygg hansa 6900 hel
svedeaif ville ha 32000kr av mej å ki vilket bolag yoooo
blev trygg hansa 6900 hel
Bergmans motor i borås.Någon som har tips var man köper schyssta motardkläder i gbg + vettig hjälm + goggles. Vad kör ni i när det är varmt? Frugan tyckte jag var lite när jag sa att det är krav med tuppkam på hjälmen....för det är det väl? hehehehe!
Någon som har tips var man köper schyssta motardkläder i gbg + vettig hjälm + goggles. Vad kör ni i när det är varmt? Frugan tyckte jag var lite när jag sa att det är krav med tuppkam på hjälmen....för det är det väl? hehehehe!
Någon som har tips var man köper schyssta motardkläder i gbg + vettig hjälm + goggles. Vad kör ni i när det är varmt? Frugan tyckte jag var lite när jag sa att det är krav med tuppkam på hjälmen....för det är det väl? hehehehe!
Tack för hjälpen gubbar. Killen jag köpte hojen av äger 24MX så det är bra. Sportdepan Stig Center var jag inne hos igår Sista frågan så jag inte spammar sönder denna tråd, hojen har gått 199mil nu och tidigare (enda) ägaren hade själv bytt olja vid 150mil och sedan lämnat in den på bänkning med acra + pcv + kn filter/moddad luftburk. Dock vill jag känna att allt är okej så ringde Johans MC som inte hade tid förrän efter midsommar för första service och började snacka lite om att garantin inte gäller om jag kör längre än 250mil (nu rullat 199mil). Vad är det för garantier på dessa hojar och är det noga att serva på aukt.verkstad? Tacksam för tips.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|