crillepille64 skrev:2334806vi han med 2 varv sen kom vakten.
eller 3-4 varv innan man vurpade
crillepille64 skrev:2334806vi han med 2 varv sen kom vakten.
Duke Gollum skrev:2334878Ja de sabla bögvakterna ska då ställa till det, vem fan tipsar dem varje gång egentligen?
doro skrev:2335745kanske är någon från sporthoj som är vakt men då borde han ju vara förstående
Rasorblade skrev:2336286Mitt framdäck efter en dag på kinnekulle
Rasorblade skrev:2336286Mitt framdäck efter en dag på kinnekulle
Duke Gollum skrev:2334878Ja de sabla bögvakterna ska då ställa till det, vem fan tipsar dem varje gång egentligen?
lilltryne skrev:2337915Nån av er motardsnubbar som vet någe om en CCM R30? Va en som va sugen på o byta denna mot min monster:
http://www.blocket.se/vi/8745672.htm?ca=23_11_s
Jag tar tacksamt emot all info o åsikter ni har om en sån hoj!
Kvist skrev:2337922Fanns väl någon coolaola som körde CCM om jag inte minns fel, annars har jag nog aldrig sätt någon faktiskt Men någon borde väl veta tycker jag
Är det bara ja eller har man sett väldigt lite av honom här på sisstonne?Rasorblade skrev:2337949Jepp...stämmer Coola Ola
hnn han bor ju inte i götet längre, eller menar du här på forumetlilltryne skrev:2337952Är det bara ja eller har man sett väldigt lite av honom här på sisstonne?
forumet.Rasorblade skrev:2337964hnn han bor ju inte i götet längre, eller menar du här på forumet
Känner lite så själv. Ska titta in till bike efter jobbet imorn o se om jag kan provköra några ktm:er så får vi se vad ja tycker om de.Långa farbron skrev:2338458
Frågar du mig personligen så köp något annat,inte för att dom är dåliga utan för att dom är ovanliga och det finns bättre alternativ.
lilltryne skrev:2339101Känner lite så själv. Ska titta in till bike efter jobbet imorn o se om jag kan provköra några ktm:er så får vi se vad ja tycker om de.
Vilka anser du är bättre alternativ btw?
Smurfer skrev:2339091Någon som e sögen på en runda idag?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |