Bauen
72# Sladdar över allt med noll koll
Hi hi hi hi hi... Ni menar den goda (glassen) som finns där....Rasorblade skrev:2348046Hela GP är avstängt...blir det kiosken (Bauens raggarställe) i hörnet istället.....
Hi hi hi hi hi... Ni menar den goda (glassen) som finns där....Rasorblade skrev:2348046Hela GP är avstängt...blir det kiosken (Bauens raggarställe) i hörnet istället.....
SmacK skrev:2348892hmm ser ut å torka upp. nån som vill terrorisera lite?
Yes! Tar på mig och åker nu...... Glasskiosken innan GP, för dom bygger nog om på GP!SmacK skrev:234893820.00 runt gp då elle? Om de inte börjar tokregna...
Plåtslagarn skrev:2348901Dagens projekt i garaget! Jag o mofoMx har fixat(tror jag) hans läckande topp och justerat ventiler....
gick det bra?? nu får du hjälpa mig!!!mofoMx skrev:2348972tackar ödmjukast för hjälpen....kommer snart nåt fint eller gott till dig!!!!
NANO skrev:2349001gick det bra?? nu får du hjälpa mig!!!
Självklart är du välkommen!_isak__ skrev:2349065Hänger gärna med och kör i helgen om de blir bra väder. Aldrig kört med er innan men hoppas de e ok
Plåtslagarn skrev:23492072 motardåkare jag känner som vi kan kalla "Plitslagarn och Smäck" har haft en kvällsmotardkörning i stadens alla tunnlar...
"Smäck" som är en duktig bakhjulsåkare tyckte det var lite svårt att svänga och köra på bakhjulet genom hela Götatunneln!
Tror att Muggens filmprojekt blir svårt att genomföra annat än på natten då det känns trångt att köra 2 på bredd/bakhjulet när det är bilar i tunneln. Tänk då när 30 idioter ska försöka wheeeela där......
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|