Smurfer
Filosofie kandidat
Spidermoto skrev:2353447Hon ringde mig idag o sa att hon inte vill ha flera mess och kan inte komma till mashugget 15:00 imorgon.
Spidermoto skrev:2353447Hon ringde mig idag o sa att hon inte vill ha flera mess och kan inte komma till mashugget 15:00 imorgon.
Kvist skrev:2354759Lekte lite i danmark och slog i svanskotan något så kopiöst.
Spidermoto skrev:2353447Jag har skrivit en siffra fel i ett av numrerna på motard listan. Detta resulterade i att en 50-årig dam i stockholm har fått våra åk turer till sin mobil. Hon ringde mig idag o sa att hon inte vill ha flera mess och kan inte komma till mashugget 15:00 imorgon.
crillepille64 skrev:2355546Det var kul i dag när vi var så många ,rätt maxatt när vi åkte i Götatunneln på brädd ca:40st i 20-30km/t det blev rätt lång kö efter med bilar.Hoppas det blir bra med filmningen,det måste se fräckt ut när 7-8 kommer på bakjulet och resten efter.
Det var rätt kul när vi invaderade badstranden vi var rätt många.Det var gått och kyla av sig lite.
Det blev lite fel där i Fjärås när vi skulle tanka på Shell,jag fick den uppfatningen att alla viste var det var när vi stod där och pratade.Det var därför jag drog på och inte inväntade resten så Bauen och någon till höll på att komma bort.Jag får be om ursäkt igen.Annars brukar jag alltid invänta nästa åkare som är bakom eller ta det lite lugnare om man är först.
Jag har 2 fina slicks ifall du är intresserad!Smurfer skrev:2355623Japp, då va man tebax från en heldag på Kinnekulle. Jag var ensam!?! om att köra motard. "100" sporthojar VS min lilla enstånka. Alla tittade så konstigt på mig när jag körde ut från depån
Bild 1
Kinnekulle äter bakdäck har jag lärt mig, speciellt höger sidan verkar vara delikatess (ingen som har ett set fina slicks över för en billig peng?)
Bild 2,3
Ena kompisen va trött på sina gatdäck, slicks åkte på. Nu fan skulle oskulden för knäskrap ryka!!
Dock tog han det ett steg längre då både knäpuckar, fotpinnar och kåpor fick bekänna färg av slicksens über grepp. Fi fan!!!
NANO skrev:2355658Jag har 2 fina slicks ifall du är intresserad!
NANO skrev:2355658Jag har 2 fina slicks ifall du är intresserad!
Thunder skrev:2354950Vad var det för lek?
fick med dom när jag köpte min gamla xr650! dom har varit bankörda fast inte av mig!Robertzon skrev:2355664vad ska du ha för dem???? varför kör inte du på dem??
NANO skrev:2355687fick med dom när jag köpte min gamla xr650! dom har varit bankörda fast inte av mig!
1 år skulle jag troRobertzon skrev:2355721hur gammla är dom???
vet inte smurfer skulle ta en titt på dem imon? va kan man få för dem?Robertzon skrev:2355729
hur mkt ska du ha för dem???
NANO skrev:2355733vet inte smurfer skulle ta en titt på dem imon? va kan man få för dem?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|