Lister
Slösare
Blåser ju nått så in i bänken idag
SmacK skrev:jag Är också sugen på att åka om de blir bättre väder. runt 18:00 ?
De blåser friskt ida hehe
addegbg skrev:Lite vind har ju ingen dött av. Jag är på idag men det blir ju mörkt redan klockan 20 så jag sticker ut nu. ring mig gärna om ni träffas, och vart någonstans, gp eller?
Bombis skrev:Ser ut att bli kanonväder på fredag. Någon som har lust att mötas upp vid GP 17.30 (senare om folk inte kan) och åka ut till någon rolig raksträcka (Torslanda eller Angeredsrakan eller om någon vet bättre) och öva på wheelie och stoppies?
Bombis skrev:Ser ut att bli kanonväder på fredag. Någon som har lust att mötas upp vid GP 17.30 (senare om folk inte kan) och åka ut till någon rolig raksträcka (Torslanda eller Angeredsrakan eller om någon vet bättre) och öva på wheelie och stoppies?
wheelie82 skrev:Tja jag såg dig igår vid GP, jag var där utan hoj men med tjejen istället.. Ångrade mig djupt, var så sugen trots halv storm Hänger på nån annan gång!!
Jajamän, 17.30 vid GP om ingen annan klagar på tidenaddegbg skrev:Tja! vad säger ni? blir det något åka idag?
Bombis skrev:Jajamän, 17.30 vid GP om ingen annan klagar på tiden
Bombis skrev:Undrar vart alla andra slappisar är någonstans Jag ser till och med solen stråla nu. Det är inte dags för att gå i ide än, några veckor köra till sedan får ni göra det
wheelie82 skrev:Nåt åka idag eller imorgon? Hinner nog med en sväng innan jag byter topplockspackning.. Förresten, någon som har en momentnyckel att låna ut?
Okaj, närdå? Jag drar ut nu iallafall, ska o hämta ett par grejer o sen blire en sväng. 0731-523603 Inte för risken är stor att man hör den men..addegbg skrev:Jepp, jag sticker nog ut en sväng idag. imorgon jag bakfull.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|