Gottis skrev:2385209Jag håller med Mögel kul att få köra lite gata för omväxlingen skull och köra lite motard med tackar och bockar att jag fick låna peters 660 va kul men SH är ändå roligast
sen ska man inte kicka i Gympa skor har sopat till fotpinnen förr
peteR1000 skrev:2385306Nemas problemas! Kul att testa en sporthoj en sväng. Har ju gått och varit sugen ett flertal ggr sen jag sålde av min. Men nu fick jag min dos och håller mig till motard istället.
Kul sväng som slutade lite tråkigt med att Micke fick böter för fortkörning
Denna gången hade jag flax och fick bara som alla andra lite klagomål på skylt och att jag har glömt sätta på skattekvittot...tur att han inte såg hjulningen precis innan
peteR1000 skrev:2385306Nemas problemas! Kul att testa en sporthoj en sväng. Har ju gått och varit sugen ett flertal ggr sen jag sålde av min. Men nu fick jag min dos och håller mig till motard istället.
Kul sväng som slutade lite tråkigt med att Micke fick böter för fortkörning
Denna gången hade jag flax och fick bara som alla andra lite klagomål på skylt och att jag har glömt sätta på skattekvittot...tur att han inte såg hjulningen precis innan
mofoMx skrev:2385312vart stod grisarna då????????
peteR1000 skrev:2385345vet inte vad det heter men från där vi skiljdes åt och där i korsningen man svänger mot partille stod aset och viftade
Var helt 100 på att han hade sett när jag slanga eftersom man ändå såg rätt långt från där han stod. Stod och tänkte på att blåneka till allt om han anklagade mig för nåt men det behövdes aldrig.
mofoMx skrev:2385349vid trafikljusen i korsningen mot gunilse/bergsjön?????
peteR1000 skrev:2385355Stämmer nog. Rödljus är det där och mot partille-hållet så är den en jävligt go kurvig väg uppför backen.
Ja kortet klara sig, så det var ju jävligt skönt...fast han dillade nåt om nån varning på körkortet
Micke-78 skrev:2385369
1600:- fattigare. 96 på 70 väg. och gnällde lite på skylten också. tur man klarade kortet iallafall.
edit "varningen" han mena väl att det är hårdare nästa gång +25 km eller är jag helt ute...
Har iallafall ingen tidigare varning och ingen prövotid.
Plåtslagarn skrev:2385399Fan vilket oflyt!!!
Bryter du inte handen får du böter....
Micke-78 skrev:2385369
1600:- fattigare. 96 på 70 väg. och gnällde lite på skylten också. tur man klarade kortet iallafall.
edit "varningen" han mena väl att det är hårdare nästa gång +25 km eller är jag helt ute...
Har iallafall ingen tidigare varning och ingen prövotid.
johnny bravo skrev:2385473Shiit de va länge sen ja slanga så mycke på så liten tid...
eller ja mena ja kan ju inte å den e aldeles för brutal för mig,
så NANO behöver inte oroa sig över nå sånt
Löjligt kul, enda jobbiga att ja åkt me visitet upp hela kvällen typ.
har en å annan insekt i ögat
kul som fan va de iaf. dock lite väl många stopp bara enlg min smak.
Robertzon skrev:2385509hehe det såg jätte fint ut
fick till några fina repor på slangen idag igen surt bara att jag lyckades få punka... alldrig mera dikeskörning för min del
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |