Küngen skrev:2389795Fan vad sugen man blir på att köra när man kollar på "dumheter på motard"
johnny bravo skrev:2390017Filmat uppe i östersund de där...
får väl se till å filma å göra en bättre...
doro skrev:2390036vi borde ju ha en massa timmar matreal? du har ju filmat ett par gånger när vi varit ute. sedan filmade ju jag och ki när vi var så många med.
johnny bravo skrev:2390055då var det ju "bara" någon som vill ta på sig det å få allt matrial sen börja klippa.
Vinter sysselsättning kanske...
Tur att man har blivit proffs på att åka till bilprovningen! körde 3 dagar i rad för att regbes en atv (i trollhättan ) fy fan och NU DET HÄR! SKIT!!!johnny bravo skrev:2387141Slanga hela tingstunneln med han ett par bilar bakom mig tydligen
Han va måttligt glad men ändå trevilg.
notan stannade eft lite överläggande på en ombes på cykeln pga nrplåt å blinkers.
så skall ja bli stoppad nå mer så får de gärna va han
NANO skrev:ahhh skit i det hade jag suttit på hojen så skulle jag ha fått sitta på KUMLA eller nått! bara för att jag e blatte!!
hahahahajohnny bravo skrev:2390291Du e ju "SVENNE" för fan.... sverige tröja,keps,t-shirt å hela kitet
Sitter du på tåget åker du väl redan.......?Kvist skrev:2391455ingen som skall ut och åka idag? sitter på tåget ifrån sthlm och är sugen på att åka.
SmacK skrev:2391544regn regn regn
hoppas att börjar ös regna jonny bravo måste köra min hoj hem till mig!!!SmacK skrev:2391544regn regn regn
fan va kass. ja det skakar och velar så det är nästan sammaSmacK skrev:2391544regn regn regn
NANO skrev:2391562hoppas att börjar ös regna jonny bravo måste köra min hoj hem till mig!!!
fy fan va det regnar nu!!!!johnny bravo skrev:2391588helvetefan... du elak SVENNE jefel...
NANO skrev:2391628fy fan va det regnar nu!!!!
doro skrev:2391707han kanske skiter i lämna tillbaka den... han ser ut att trivas mycket bättre på den än på plastraketen alla människor kommer till innsikt någon gång!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|