HHRMM om det e ngn som FÅR åka hoj obegränsat härinne så e det väl jag...gulingen skrev:KTM får du inte !!!!!!!!!!!!
Annelie tror ja e sjuk om jag INTE åker ett par timmar VARJE DAG...*ler*
HHRMM om det e ngn som FÅR åka hoj obegränsat härinne så e det väl jag...gulingen skrev:KTM får du inte !!!!!!!!!!!!
Sure, jag är med imorgon. 17.30 GP om ingen annan har bättre förslag.BMW skrev:Känner igen problemen. När jag och tjejen går på stan och jag lyssnar till olika mc-ljud samtidigt och säger vilken hoj det är.. Så uppskattas det inte alltid. Om det är fint väder skulle man kunna ta en tur imorgon eller vad tror ni!!??
Dålig ursäkt, du har ju 2h på dig.....hem och meka med digAdde-Gbg skrev:Himla skit oxå... skulle också vilja dra till torslanda idag, jag var lite väl snabb att montera på crosshjulen. Men men... Ha det så kul.
Bombis skrev:Dålig ursäkt, du har ju 2h på dig.....hem och meka med dig
Fosgate skrev:En ny kille här me en yamaha 426:a som gärna åker me er !
Fosgate skrev:En ny kille här me en yamaha 426:a som gärna åker me er !
BMW skrev:Någon som vill ut och testa imorgon....
Olé skrev:Skall ju regna imorgon, är på om det ser ok ut. Annars skall det väl vara torrt och fint på fredag...?
Har förresten inte varit med någon här ifrån och kört innan tror jag, ok om man hakar på eller?
Tja... ja tror ja hänger med...... fast ja e inte säker de beror på hur många som ska med!?Bombis skrev:Tja gubbs, va sägs om ett nytt försök att åka till Torslanda och öva wheelies och stoppies idag? GP 17.30 isåfall
Verkar bara vara du och jag så länge. Vi kan avvakta lite, skulle behöva jobba lite till på jobbet så kollar regelbundet om det kommer några mera eller om du bestämmer dig.Fosgate skrev:Tja... ja tror ja hänger med...... fast ja e inte säker de beror på hur många som ska med!?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|