Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Bombis skrev:
Verkar bara vara du och jag så länge. Vi kan avvakta lite, skulle behöva jobba lite till på jobbet så kollar regelbundet om det kommer några mera eller om du bestämmer dig.

Näähepp...inga sugna idag som kan.

Jag hänger på så fort husan rullar för egen maskin igen.. :rolleyes: Nån gång nästa vecka kanske!? Förresten hur lång blir eran mc-säsong? Jag kör så länge som möjligt, finns ju dubbdäck o köpa om det krisar. :yoparty
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
wheelie82 skrev:
Jag hänger på så fort husan rullar för egen maskin igen.. :rolleyes: Nån gång nästa vecka kanske!? Förresten hur lång blir eran mc-säsong? Jag kör så länge som möjligt, finns ju dubbdäck o köpa om det krisar. :yoparty

:felämne Dubbdäck har jag tänkt lite på men vet du hur dom fungerar om man kommer på ren asfalt borde inte det bli jävligt halt???
 

BMW

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Söker ny
Jätte kul...

Om någon ser en Duke 11 på stan med Akra pipor kan ni kontakta mig.. Min har nämnligen blivit stulen i helgen... Verkligen jätte roligt, får jag tag på den brö luffarn ska han få veta att han lever... :mad:
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
BMW skrev:
Om någon ser en Duke 11 på stan med Akra pipor kan ni kontakta mig.. Min har nämnligen blivit stulen i helgen... Verkligen jätte roligt, får jag tag på den brö luffarn ska han få veta att han lever... :mad:

Ajfan, bodde inte du i kungälv? Ska hålla ögonen öppna. :(
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
BMW skrev:
Om någon ser en Duke 11 på stan med Akra pipor kan ni kontakta mig.. Min har nämnligen blivit stulen i helgen... Verkligen jätte roligt, får jag tag på den brö luffarn ska han få veta att han lever... :mad:

fyfaan va tråkigt! :(

Skall hålla ögona öppna!!
 

SmacK

Sparar på framdäcket!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ready to RACE!
BMW skrev:
Om någon ser en Duke 11 på stan med Akra pipor kan ni kontakta mig.. Min har nämnligen blivit stulen i helgen... Verkligen jätte roligt, får jag tag på den brö luffarn ska han få veta att han lever... :mad:


Har du nått reg nummer så man inte :fatta! nån oskyldig stackare, å har du nått mobilnummer man kan nå dig på om man ser den? Kör lastbil i göteborg så jag är mycket ute på vägarna.
 

BMW

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Söker ny
Tack

Fick samtal från Polisen igår eftermiddag. De hade hittat hojen i ett stulet släp som stod parkerat uppe i Härlanda. Kanske är någon liga på gång vet ju att fler bor där som har Motard. Men den är tillbaka nu och de hade inte gjort något med den. Allt var i sin ordning. Synd bara att man inte fick tag i dem. Jävla pundare säkert. :brinnerup
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
BMW skrev:
Fick samtal från Polisen igår eftermiddag. De hade hittat hojen i ett stulet släp som stod parkerat uppe i Härlanda. Kanske är någon liga på gång vet ju att fler bor där som har Motard. Men den är tillbaka nu och de hade inte gjort något med den. Allt var i sin ordning. Synd bara att man inte fick tag i dem. Jävla pundare säkert. :brinnerup

Grattis!! :cpparty
Det kanske var långa farbron som behövde lite extradelar, har för mig att han bodde där :rolleyes: :)
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
BMW skrev:
Fick samtal från Polisen igår eftermiddag. De hade hittat hojen i ett stulet släp som stod parkerat uppe i Härlanda. Kanske är någon liga på gång vet ju att fler bor där som har Motard. Men den är tillbaka nu och de hade inte gjort något med den. Allt var i sin ordning. Synd bara att man inte fick tag i dem. Jävla pundare säkert. :brinnerup
Fifan två upphittade hojar inom några dagar!!! :tummenupp
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
BMW skrev:
Fick samtal från Polisen igår eftermiddag. De hade hittat hojen i ett stulet släp som stod parkerat uppe i Härlanda. Kanske är någon liga på gång vet ju att fler bor där som har Motard. Men den är tillbaka nu och de hade inte gjort något med den. Allt var i sin ordning. Synd bara att man inte fick tag i dem. Jävla pundare säkert. :brinnerup


Fifan jag bor ju ca 100 m ifrån Härlanda.

Tur i oturen att man vurpade för ett par veckor sedan så hojen står på annan ort.
Annars kanske den hade stått i samma släp.
Skönt att den kom tillbaka iaf.

Adde-Gbg skrev:
Grattis!! :cpparty
Det kanske var långa farbron som behövde lite extradelar, har för mig att han bodde där :rolleyes: :)

Schhh du skulle ju få kaffe och bulle om du var tyst.
 

Olé

Svarar inte på frågor om rymden..
Gick med
21 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 525 EXC
Fosgate skrev:
i dag vill ja ut å köra?`!!!! någon mer som orkar?

Möjligt att jag sticker ut och dundrar en stund, blir först efter 18,00 dock.
Måste sitta av tiden på jobbet först...
 

BMW

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Söker ny
Alltid lika kul att jobba... Ska nog byta jobb snart. Skönt att man skall ut och resa om 2,5 månad. Måste dock bli av med hojen snart. Någon som har intresse så är det bara att höra av sig!!! Ska nog putsa på den idag....
 

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Ja drar ut å kör nu

Olé skrev:
Möjligt att jag sticker ut och dundrar en stund, blir först efter 18,00 dock.
Måste sitta av tiden på jobbet först...


Ja drar ut å kör nu runt i gbg, någon som ska med? Ring mej på mobilen så säger ja vart ja e någon stanns, 0735 123 343
De e bara å ringa så möts vi någon stanns!
 

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Vem var de som ja såg stegra med en KTM ner för gatan bakom lisseberg nästan utanför vägverket i kväll? jag å en kompis stod där med våra hojar (Yamaha 426 & Honda CBR 600)
 

SmacK

Sparar på framdäcket!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ready to RACE!
Nån som vill åka imorgon? Jobbar till 17:00 men runt sex kan jag vara redo på gp!
 

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
SmacK skrev:
Nån som vill åka imorgon? Jobbar till 17:00 men runt sex kan jag vara redo på gp!

jaa äntligen någon mer, ja jag TROR ja är på om inte nått annat kommer upp, få se hur många fler som är på!
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Hade jag bara varit frisk så hade jag varit på många gånger.

Men som sagt ,det är inte det att jag inte vill...jag kan inte :mad:
 

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
JAG vill burna idag, är på GP 18.00! :nicka

Långa farbron skrev:
Hade jag bara varit frisk så hade jag varit på många gånger.

Men som sagt ,det är inte det att jag inte vill...jag kan inte :mad:

vi kan komma förbi din lgh så kan du få gasa lite... :pannkyss
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top