Henkepenk skrev:2231825En till dum geografi-fråga:
Vart ligger Angereds krossen?
NANO skrev:2231848coola bilder på adde!!!
Bombis skrev:2231772Tack för idag Adde. Mycket roligare än så här blir det inte
Vi körde in vid kross högarna där Adde lekte av sig vid Angereds krossen. Jag chickade ut och lekte på raksträckan istället
Va lite svårt att ta kort med mobilen med fördröjning på ca 2sek men vi fick några bra kort
Henkepenk skrev:2231825En till dum geografi-fråga:
http://www.gulasidorna.se/query?wha...&heading=&company_name=&ns=&as=t&ax=&imgmode=Henkepenk skrev:2231825En till dum geografi-fråga:
Jasså vad det dig vi mötte!? Tjena tjena...mofoMx skrev:2231867synd man missade er!!!! var på väg dit men mötte er när ni åkte mot stan vid gunnilse ungefär!=(
Får väl lägga upp den då (om det va den du menade)Adde-Gbg skrev:2231864Man tackar! ganska nöjd själv faktiskt
Höjden på Bombis wheelie är inte att leka med heller...
Lägg upp bilden på den andra goa wheelien
Grattisdoro skrev:2234409Jahop, då var det en till motard i göteborgsområdet. har idag införskaffat mig en ktm 640 prestige-03, så nu skall man bara hitta någon att leka med
Välkommen.doro skrev:2234409Jahop, då var det en till motard i göteborgsområdet. har idag införskaffat mig en ktm 640 prestige-03, så nu skall man bara hitta någon att leka med
Bombis skrev:2234653Grattis
Det är bara att haka på oss och leka
Match? Har jag missat nåt här eller, är det inte ett hojforum?mofoMx skrev:2237204blir det något åka imon? innan matchen då
Jag hinner nog inte......måste träna till graderingen nästa veckamofoMx skrev:2237204blir det något åka imon? innan matchen då
i´ll bee thereAdde-Gbg skrev:2238214Jag är på gp klockan 17 om någon vill hänga på!
gött!mofoMx skrev:2238229i´ll bee there
Jag kommer medAdde-Gbg skrev:2238279gött!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|