Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Bombis

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
Nu: Honda CBR 1000RR - Fireblade (2006), GRC kopia (minimotor) Förr: KTM 625 -04'a, RD 350
Oooja, det var riktigt kul. Har aldrig riktigt kommit igång och kört lika mycket sedan dess....men på semestern i augusti får det bli mycket :Rockbanan

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Oooja, det var riktigt kul. Har aldrig riktigt kommit igång och kört lika mycket sedan dess....men på semestern i augusti får det bli mycket :Rockbanan

Ett av de roligaste minnena jag har är ju när din åkpåse ringer och frågar vart du är då han befinner sig på angeredskrossen och vi andra är på macken på väg mot lygnern. hehe, du hadde alltid sådan koll på din åkpåse! helt klart den bästra "övningskörningsläraren":D

Bombis

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
Nu: Honda CBR 1000RR - Fireblade (2006), GRC kopia (minimotor) Förr: KTM 625 -04'a, RD 350
Ett av de roligaste minnena jag har är ju när din åkpåse ringer och frågar vart du är då han befinner sig på angeredskrossen och vi andra är på macken på väg mot lygnern. hehe, du hadde alltid sådan koll på din åkpåse! helt klart den bästra "övningskörningsläraren":D
Haha, sant sant. Men han klarade sig rätt bra själv :hihi

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

Hur fan gick det till:va :va :hihi

Bombis

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
Hur fan gick det till:va :va :hihi
Jag var singel ganska länge på den tiden vilket ledde till att höger armen blev ganska tung på grund av vissa muskler :rolleyes: vilket också medförde att när armen vilade så blir det automatiskt fullgas ;) Vilket också ledde till att min åkpåse hade svårt att följa med när armen behövde vila och det var ganska ofta!

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08

Vi var 27st som mest när vi körde. Gött när hela avenyn skakade när vi drog från GP. Inte konstigt att det är lite motard åkande nu för tiden. Många hänger nere i Arendal. Lika kul där som att se färg torka. Finns många roliga vägar att köra med motard. Har ju sålt min o köpt ett annat litet as.

Vi kanske se på vägarna i sommar..

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
.. men det hade ju vart grymmt kul om dem här torsdagskörningarna återuppstod igen:banana

Ja visst vore det kul. Verkar bara vara du och jag som är intresserde av det :va . Vi får väl börja så kommer det kanske lite mer folk och fyller på. Nästa vecka är jag bortrest, men torsdagen efter det drar vi ut å kör om vädret tillåter.:yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja visst vore det kul. Verkar bara vara du och jag som är intresserde av det :va . Vi får väl börja så kommer det kanske lite mer folk och fyller på. Nästa vecka är jag bortrest, men torsdagen efter det drar vi ut å kör om vädret tillåter.:yoparty

Får se om jag har kvar min hoj då:tungan
Men annars så finns det ju alltid några som vill köra, va me på en tur i april där jag räknade deltagarna till 13... så visst finns det motardfolk kvar i Gbg, men vissa verkar ha en tendens till att lämna motardträsket av olika anledningar:rolleyes:

Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
Inte konstigt att det är lite motard åkande nu för tiden. Många hänger nere i Arendal. Lika kul där som att se färg torka. Finns många roliga vägar att köra med motard.

Det är mycke Motarder som snurrar i stan ännu... många nya å några gamla.
tyvärr hälsar dom flesta inte å vill inte åka med.
sen är det nog så oxå att vissa av oss har utveklats å hittat sin körstil,
vissa gillar att glida runt härskogen å tuffa runt vatten å skogar, en del vill använda hojen lite mer aktivt...
kanske inte är så jätte kul å kolla på oss när vi e på arendal osv om man inte har det intresset. men vi tycker det är jävligt kul å leka :D

gäller bara å hitta de gänget man passar att åka me sen köra...

många vägar finns det att åka som du säger men gå kan man köpa en hoj som du har...
(detta e ju vad JAG tycker förståss)

Om 125or är välkommna kanske jag dyker upp om de kmr några körningar :tungan

Så länge ja vart med å kan minnas så har alla vart välkomna i motard gänget...
sporthojar, 125or, fighters fan till å me moppe fukkot på GP har vart me så långt han orkat :D

Last edited:

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
kanske inte är så jätte kul å kolla på oss när vi e på arendal osv om man inte har det intresset. men vi tycker det är jävligt kul å leka :D

gäller bara å hitta de gänget man passar att åka me sen köra...

Men kör ni mycket på arendal nuförtiden? Känns som det e väldigt lite ut-å-köra inlägg här. Men ni kanske inte använder detta forum för att bestämma körningar längre.

Släng upp ett inlägg nästa gång ni drar ut å bränner. Om man får hänga på vill säga:tungan . Jag tycker det e roligt att köra både arendal, kurviga vägar, angereds rakan å i stan. Bara man inte e själv för de tröttnar man på efter ett tag:rolleyes: .

Om 125or är välkommna kanske jag dyker upp om de kmr några körningar :tungan

Gött e de! :tummenupp

Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Det har väl vart lite lugnt på arendal men vi får väl dra igång med det då det är dags igen då det är semester, då kanske det är lugnare med tre lingonmaffian som kör bort oss.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Det har väl vart lite lugnt på arendal men vi får väl dra igång med det då det är dags igen då det är semester, då kanske det är lugnare med tre lingonmaffian som kör bort oss.

det är ganska mycket semester i arendal just nu faktiskt. endast ett fåtal stackare som är där :mad:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
ja har fan ingen data nu så mej får ni ringa e alltid på om ja inte har kidsen 0701-179335

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Har grabben fått tilbaka sitt "expansionskärl" ännu!? :) :D :rolleyes:

haha nopp

nån som ska upp till gelleråsen bike week nästa vecka skulle va kul om man hade nån att åka med ring mej isf har ingen data nu:D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0