Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
inget som drabbar den med regndäck :yoparty
skam den som ger sig. jag åker nu iaf :tuttar

fan asså, ja är världens sämsta matte...:gnissla Ja kommer bli en sån där mamma som glömmer barnen på dagis. Kom precis hem o var redo o åka till borås men det är bara o vända om o åka tebax till trollhättan o hämta hem min hund som ja glömde hos hundvakten... Hundvakten som gav mig nyckeln hem till honom eftersom han just nu bordar ett plan till tyskland... :huvet

Ja som tillomed hade regnhjulen på hojen... :näsblod

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
fan asså, ja är världens sämsta matte...:gnissla Ja kommer bli en sån där mamma som glömmer barnen på dagis. Kom precis hem o var redo o åka till borås men det är bara o vända om o åka tebax till trollhättan o hämta hem min hund som ja glömde hos hundvakten... Hundvakten som gav mig nyckeln hem till honom eftersom han just nu bordar ett plan till tyskland... :huvet

Ja som tillomed hade regnhjulen på hojen... :näsblod

ja man lärde sig sjukt mycket på blött underlag. upptäckte att det går att köra lika fort på blött underlag med regndäck. så då e frågan vad man gör med slicks på torrt underlag ...:gnissla dock när jag kom till borås så hade regnet passerat. det var blött till en början men sen så torkade det upp bortsett från några pölar.

vilken sjuk uppslutning det var då ... jag kom dit och till min stora förvåning så ... var jag ensam. men det är klart vill man stajla för fjåårtisarna så gör man det när dom är på avenyn. och det är dom bara när det är fint väder :tuttar

jag är på imorrn eller fredag för lite gatåka, om det är fint väder :)

Last edited:

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
men det är klart vill man stajla för fjåårtisarna så gör man det när dom är på avenyn. och det är dom bara när det är fint väder :tuttar

jag är på imorrn eller fredag för lite gatåka, om det är fint väder :)

takida spelar på götaplatsen kl 19:15-20:20 ida, så där lär det finnas fullt med fjortisar om du vill impa... Ja tänkte ta hojen dit o sen köra en sväng efteråt om nån vill hänga på.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
jag tror det blir uppehåll ikväll. såg ut så på nyheterna imorse :)
då ses vi i stan ikväll, 18 eller efter 20:20 ?

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Ja kan va på stan 18:30. Kan va svårto mötas på gp med allt stohej kanske, nån annan bra mötesplats?

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
Jag skulle gärna hängt på. Men luften på burk höll bara ett dygn :(. Men nya däck å slang e beställt, hoppas de är snabba på att leverera.

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Jag skulle gärna hängt på. Men luften på burk höll bara ett dygn :(. Men nya däck å slang e beställt, hoppas de är snabba på att leverera.

vart beställde du? Pratade med Thomas på engine hardware förra veckan o han hade däck hemma, ingen leveranstid.

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
vart beställde du? Pratade med Thomas på engine hardware förra veckan o han hade däck hemma, ingen leveranstid.

Det var LG som beställde och det var ifrån engine hardware. Men tror han beställde det hem till sig så dem borde vaa här ganska snart. Kommer köra med goldspeed bak och slicks fram. Kommer det funka fint tro?

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Det var LG som beställde och det var ifrån engine hardware. Men tror han beställde det hem till sig så dem borde vaa här ganska snart. Kommer köra med goldspeed bak och slicks fram. Kommer det funka fint tro?

Varför inte goldspeed fram? Framdäcket är riktigt bra. Bättre än bakdäcket.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy