Vi som sladdar Motard i skogen...

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Tack för den du din SKUUUUURK :tuttar

Men det e gött att se att du är på G igen Classe:tummenupp

Hihihi;) Ville bara tagga upp dig lite, så du laddar lite extra i skogen sen:D Men det blir hårdträning nu Jonte! Ränneslätt och Novemberkåsan nästa år!!:D:krama
Se om man kan lura med sig Paser på det med;):tuttar

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
Nä du Jocke jag är glad om ja kommer iväg utan kärringstopp så het e ja på å köra nu ungefär:näsblod:D
men ja vill också med till helgen!:hoppa Men ja måste lösa en ny hydralslang till kopplingen!? Någon som har en extra liggandes??
Eller så får ja skrämma liv i gammel ktm,en:tungan

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Eventuellt sugen till helgen med, finns det nåt ställe där man kan köra utan plåt och gärna parkera bil och kärra någorlunda smidigt, eller hur e det vid angeredskrossens grusområde?

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Nä du Jocke jag är glad om ja kommer iväg utan kärringstopp så het e ja på å köra nu ungefär:näsblod:D
men ja vill också med till helgen!:hoppa Men ja måste lösa en ny hydralslang till kopplingen!? Någon som har en extra liggandes??
Eller så får ja skrämma liv i gammel ktm,en:tungan

Äh, det kommer tillbaka efter ett par timmar i skogen:) Blir tyvärr inget åka för mig heller i helgen.. Väntar på distansen:(

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hihihi;) Ville bara tagga upp dig lite, så du laddar lite extra i skogen sen:D Men det blir hårdträning nu Jonte! Ränneslätt och Novemberkåsan nästa år!!:D:krama
Se om man kan lura med sig Paser på det med;):tuttar

Jo jag behöver nog träna en hel del också för att få upp tempot i skogen!
Jag är med på vad som helst :cool:

Tomteman

The cake is a lie
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
KTM 690 -11
kort fråga. cross fälgar te en 525 sx passar dom min 640? man får väl snickra lite distanser osv antar jag?

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jo jag behöver nog träna en hel del också för att få upp tempot i skogen!
Jag är med på vad som helst :cool:

Fan va gött att höra!;) Du får ta tävlingslicens sen bara:) Men vi har ju 1 år på oss att träna till nästa Ränneslättsloppet:tungan

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fan va gött att höra!;) Du får ta tävlingslicens sen bara:) Men vi har ju 1 år på oss att träna till nästa Ränneslättsloppet:tungan

Ja ska det börjas ta licenser så får jag väl börja tänka på att köpa en till hoj också... Kan bli dyrt det här :tungan

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Ja ska det börjas ta licenser så får jag väl börja tänka på att köpa en till hoj också... Kan bli dyrt det här :tungan

Äh, det är ju bara plast och sån skit som går sönder.. Och licens kostar ju bara 1300:-
Så jaga tag på en uppsättning gamla kåpor till hojen bara:D

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Äh, det är ju bara plast och sån skit som går sönder.. Och licens kostar ju bara 1300:-
Så jaga tag på en uppsättning gamla kåpor till hojen bara:D

Jag tänkte snarare så att om man verkligen ska satsa på enduro kanske man ska köra en aningen lättare hoj än min järnhäst :)

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jag tänkte snarare så att om man verkligen ska satsa på enduro kanske man ska köra en aningen lättare hoj än min järnhäst :)

Ja, så känner jag med.. Får se hur det går att köra 650.. För enduron jag har i sthlm är ju en 570.. Lite mycket det också.. Få sälja båda och köpa en 450 husa 2010:D Fast 450 kanske är lite tråkigt på gatan..

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja, så känner jag med.. Får se hur det går att köra 650.. För enduron jag har i sthlm är ju en 570.. Lite mycket det också.. Få sälja båda och köpa en 450 husa 2010:D Fast 450 kanske är lite tråkigt på gatan..

450 blir kanske lite trött för gata...
KTM 530 kanske?
Den nya är ju jävligt läcker och måste faktiskt erkänna att jag är lite sugen :yoparty

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
450 blir kanske lite trött för gata...
KTM 530 kanske?
Den nya är ju jävligt läcker och måste faktiskt erkänna att jag är lite sugen :yoparty

Den är jävligt fin faktiskt! Skulle nästan kunna tänka mig att köra KTM ifall det är den;) Får se hur mycket skillnad det är att köra tokhusa 650 jämfört med husa 450.. Man får la träna mer bara:tungan:D

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Den är jävligt fin faktiskt! Skulle nästan kunna tänka mig att köra KTM ifall det är den;) Får se hur mycket skillnad det är att köra tokhusa 650 jämfört med husa 450.. Man får la träna mer bara:tungan:D

Jag och Mark konstaterade idag att det där med att köra järnhäst i skogen är kanon för konditionen:tummenupp

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jag och Mark konstaterade idag att det där med att köra järnhäst i skogen är kanon för konditionen:tummenupp

Hehe, kan jag tänka mig:D Blir lite rycket eller? Lite väl många kusar för att åka på en stig..:tungan Men satan va bra det kommer gå om man tränar 650 hela vinter & våren, sen köper man en 450/530 och börjar tävla:D:tuttar

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jösses vad omtöcknad jag är idag.

Ena vurpan idag var när jag stoppade ner framhjulet så långt ner i en lerhåla att det tog tvärstopp. Ja, bara för framhjulet. Resten av motorcykeln följde med mig över framhjulet. Sen landade vi tillsammans på andra sidan. Tyvärr landade jag underst :brynad

Ja, ska vi hålla på att putta upp hojar för backarna så kommer vi snart kunna springa varvet utan att träna nån jogging :D

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jösses vad omtöcknad jag är idag.

Ena vurpan idag var när jag stoppade ner framhjulet så långt ner i en lerhåla att det tog tvärstopp. Ja, bara för framhjulet. Resten av motorcykeln följde med mig över framhjulet. Sen landade vi tillsammans på andra sidan. Tyvärr landade jag underst :brynad

HAHAHA!! Sån jävla stjärna Mark!!;) Men det är sånt som ska hända, annars kan man ju lika gärna köpa en Touringhoj...:tungan
Upp fort som fan och kicka igång bara:D Fan va jag vill ut och köra i skogen nu:D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy