Var kör vi i helgen? Ska vi hamna hos Sämsgård denna helgen eller är vi förpassade till blixås eller nånannan crossbana? Eller gråbokrossen?
För mig kvittar det. Om stenungsund har träningsansvarig så kan det vara ett alternativ. Men vi kan ju vänta in vädret. Blixås har vi kört några gånger men den håller fantastiskt bra för väta.
Vi brukar köra crossbanan. Men när vi körde i helgen så var det ett gäng på säkert 20 enduroförare som gav sig ut på gemensam tur på enduroslingan, så den var nog rätt körbar den mä trots regnet.kör ni crossbanan lr enduro spåret? funderar på att åka nånstan i helgen men e inte sugen på crossbana :s
Var kör vi i helgen? Ska vi hamna hos Sämsgård denna helgen eller är vi förpassade till blixås eller nånannan crossbana? Eller gråbokrossen?
Hur långt orkar vi åka? Polaren var i falköping i helgen o den banan va tydligen grym. E lite sugen på alingsås oxå nån gång, det ska ju va sandbana.
Ja alingsås har riktigt gul sand, äckligt.
Falköping hade funkat nån annan helg, jag hade tänkt att dra på födelsedagsspritfest på lördag med...
Jag vet inte riktigt, om det håller sig någorlunda torrt tills helgen kanske lite kladd har försvunnit
blixtås!!
Jag hänger med till var det nu blir...
Helst crossbana. Blixås eller Alingeby funkar finfint. Falköping är också helt ok... i Falköping kan man dessutom köra endurospår utan att ha reggad hoj, eftersom den ligger inom området.
jag och en polare har snackat om att köra någon inomhusträning under nästa vecka.
finns ju i sjövik och tydligen också i Vedum.
Kör du där så kör vi andra på Blixås
Då dyngar vi ner golfarna vid blixås på lördag så tar vi sjövik tisdag eller torsdag då. Spikat å klart...
Perfa, jag ska på jul på liseberg efter träningen så då kommer man vara mör o fin
Sist så körde vi i 4 timmar. Det var tappers 125 som gjorde att man orka dom sista 2 timmarna
Kör reggade hojar så kan man åka överallt istället![/QU
Häng med på lördag nu!
Häng med på lördag nu!
Kör reggade hojar så kan man åka överallt istället!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|