Vi som sladdar Motard i skogen...

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Var kör vi i helgen? Ska vi hamna hos Sämsgård denna helgen eller är vi förpassade till blixås eller nånannan crossbana? Eller gråbokrossen?
 

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Var kör vi i helgen? Ska vi hamna hos Sämsgård denna helgen eller är vi förpassade till blixås eller nånannan crossbana? Eller gråbokrossen?

För mig kvittar det. Om stenungsund har träningsansvarig så kan det vara ett alternativ. Men vi kan ju vänta in vädret. Blixås har vi kört några gånger men den håller fantastiskt bra för väta.
 

gaylord

Ny medlem
Gick med
20 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbr1000rr 06
För mig kvittar det. Om stenungsund har träningsansvarig så kan det vara ett alternativ. Men vi kan ju vänta in vädret. Blixås har vi kört några gånger men den håller fantastiskt bra för väta.

kör ni crossbanan lr enduro spåret? funderar på att åka nånstan i helgen men e inte sugen på crossbana :s
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
kör ni crossbanan lr enduro spåret? funderar på att åka nånstan i helgen men e inte sugen på crossbana :s
Vi brukar köra crossbanan. Men när vi körde i helgen så var det ett gäng på säkert 20 enduroförare som gav sig ut på gemensam tur på enduroslingan, så den var nog rätt körbar den mä trots regnet.

Var kör vi i helgen? Ska vi hamna hos Sämsgård denna helgen eller är vi förpassade till blixås eller nånannan crossbana? Eller gråbokrossen?

Hur långt orkar vi åka? Polaren var i falköping i helgen o den banan va tydligen grym. E lite sugen på alingsås oxå nån gång, det ska ju va sandbana.
 
Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Hur långt orkar vi åka? Polaren var i falköping i helgen o den banan va tydligen grym. E lite sugen på alingsås oxå nån gång, det ska ju va sandbana.

Ja alingsås har riktigt gul sand, äckligt.
Falköping hade funkat nån annan helg, jag hade tänkt att dra på födelsedagsspritfest på lördag med...
Jag vet inte riktigt, om det håller sig någorlunda torrt tills helgen kanske lite kladd har försvunnit ;)
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Ja alingsås har riktigt gul sand, äckligt.
Falköping hade funkat nån annan helg, jag hade tänkt att dra på födelsedagsspritfest på lördag med...
Jag vet inte riktigt, om det håller sig någorlunda torrt tills helgen kanske lite kladd har försvunnit ;)



jag röstar oxå för nåt närmare. 18 år kalas på lördag :fyllisar
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Jag hänger med till var det nu blir...
Helst crossbana. Blixås eller Alingeby funkar finfint. Falköping är också helt ok... i Falköping kan man dessutom köra endurospår utan att ha reggad hoj, eftersom den ligger inom området.

jag och en polare har snackat om att köra någon inomhusträning under nästa vecka.
finns ju i sjövik och tydligen också i Vedum.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89

Kör du där så kör vi andra på Blixås :tungan

Jag hänger med till var det nu blir...
Helst crossbana. Blixås eller Alingeby funkar finfint. Falköping är också helt ok... i Falköping kan man dessutom köra endurospår utan att ha reggad hoj, eftersom den ligger inom området.

jag och en polare har snackat om att köra någon inomhusträning under nästa vecka.
finns ju i sjövik och tydligen också i Vedum.

Då dyngar vi ner golfarna vid blixås på lördag så tar vi sjövik tisdag eller torsdag då. Spikat å klart... :banana
 
Last edited:

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Kör du där så kör vi andra på Blixås :tungan

Då dyngar vi ner golfarna vid blixås på lördag så tar vi sjövik tisdag eller torsdag då. Spikat å klart... :banana

Perfa, jag ska på jul på liseberg efter träningen så då kommer man vara mör o fin :)
Sist så körde vi i 4 timmar. Det var tappers 125 som gjorde att man orka dom sista 2 timmarna :banana
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Perfa, jag ska på jul på liseberg efter träningen så då kommer man vara mör o fin :)
Sist så körde vi i 4 timmar. Det var tappers 125 som gjorde att man orka dom sista 2 timmarna :banana



haha, du gav ju 450n en rejäl omgång efteråt oxå:D


fan jag måste meka, jag orkar inte.
 

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Vespa 300 HPE Super 2019.
Hur är skicket på blixås nu efter allt regn? Funderar på att testa crossbanan några varv med nya hojen. När åker ni dit??
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jag och Jonas drar ut i skogen imorgon kl 10:30 ifall nån vill följa med.. Vi spar crossbana till en soligare och torrare dag!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top