R.Lehtipalo
Gasar tills det hasar..
- Gick med
- 9 Jun 2004
- Hoj
- Cannondale med dubbla överliggande trampor, mina 8-hjulingar och en Gixxer 1000 -04
Alf Sundström skrev:Jag har ej det ansvarsområde som du efterfrågar på det företag där jag är anställd och kan därför ej ge dig ett svar (maila så får du min arbetsgivares mail så kan du sända frågan direkt).
Jag är lessen att jag kalla dig för "feg" då du ville driva din tvist här, det beror på att jag är klumpig i text.
Jag ville förklara hur jag ser på internet (rent allmänt) och inte anfalla dig personligen vilket givetvis alla tolkade det som, förlåt mig för mitt påhopp.
Det vore bra om du såg mina personliga åsikter här som just mina och inte ser dessa som min arbetsgivares då han ej styr vad jag gör på min fritid.
Jag hoppas att min arbetsgivare kan klargöra exakt hur han hanterar tvister då du sänder mailet till honom.
Ursäkt godtagen!
Vilken firman än är, som du arbetar för, har du defenitivt tillfört en positiv bild av er verksamhet och policy!
Tvisten drevs via direktkontakt med den utpekade firman, Konsument Luleå och inte på SH, vilket du felaktigt antog. Jag använde SH för att dela med mig av mina dåliga erfarenheter angående den utpekade firman, eftersom jag ansåg det vara av värde för andra likasinnade här på SH.
Dock blev min tråd bortsecurerad av Mattias, mot vilken jag startade en annan tråd för att argumentera angående denna "lillebror ser dig"-attityd när det gäller handlare, men som inte gäller till exempel försäkrningsbolag, poliser, etc.