Kolla på den i powerDVD eller liknande .....Relapse skrev:Nu har jag hela DVDR-versionen hemma. Synd att min DVD-brännare är på lagning just nu. Får väl hämta hem WMV-versionen så länge.
A just det. Det funkar ju bra, tack! Nu har jag wmv-versionen hemma också. Jag låter datorn stå på under dagen.Mr K skrev:Kolla på den i powerDVD eller liknande .....
Har sett det hela nu, och det är inte hela programmet, utan det som finns är: STCC-bilarnas båda kval, samt race, SuperStock-hojarnas race och en liten snutt av S40-S60 racet. Inget från JTCC eller Radical. Det var lite synd tycker jag.Don Quixote skrev:Neh det är hela rejset Live!
gör om gör rätt ....cbr600rr skrev:hmm står att jag har fått ner hela men de e bara 64 kB...och jag kan inte öppna med någon spelare
Mr K skrev:instruktioner finns i översta posten latmask .......
Det är svårt att få någon att hosta en så pass stor fil.....
Snart kommer den för publik download ......ThomasN skrev:I'll do it. PMa mig om du vill så svarar jag med en FTP-adress du kan ladda upp den på sen slänger jag upp den publikt. Har massor massor med bandbredd
you da manThomasN skrev:ftp://xyzpub:xyzpub@xyz.pp.se
Eller, logga in med FTP-program på xyz.pp.se med login xyzpub och password xyzpub.
Varsågoda,
TriggerTrash skrev:Finns det ingen som sitter på racen från Karlskoga och Anderstorp.
Vill ha!!!!
det är bara och tanka uppDon Quixote skrev:Jag har anderstorp. Ska försöka få upp det till MrK ikväll. Ett rackarns bra rejs var det!
Mr K skrev:det är bara och tanka upp
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |