Vice city save fil

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
råkade ta bort den :gråta , nån som precis har klarat av sista uppdraget som vill skicka saven till mig :confused:

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Ja anar att någon fuskar här. App app app!! klara nu spelet på egen hand :fakta

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
tja!

Undrar hur många uppdrag det är på spelet?? tycker att jag verkar ha så lite kvar att göra köpt upp det mesta osv... ideér?

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Jag tror det är runt 200st uppdrag! Jag klarade alla "standard" uppdrag och trodde jag var klar, sen kollade jag hur många % jag hade klarat av, 46%!! man kunde visst köpa en massa kåkar och göra uppdrag för dom oxå :rolleyes:

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
CayLe skrev:
Jag tror det är runt 200st uppdrag! Jag klarade alla "standard" uppdrag och trodde jag var klar, sen kollade jag hur många % jag hade klarat av, 46%!! man kunde visst köpa en massa kåkar och göra uppdrag för dom oxå :rolleyes:

Kåkarna har inte så mycket uppdrag. Jag skall precis döda Lance (namn?) och har köpt ett antal hus. Om du vill så kan jag skicka filen till dig men spelet är ju långtifrån slut.

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
Vastrix skrev:
Kåkarna har inte så mycket uppdrag. Jag skall precis döda Lance (namn?) och har köpt ett antal hus. Om du vill så kan jag skicka filen till dig men spelet är ju långtifrån slut.

uppdraget där du dödar lance är sista uppdraget, sen finns det en massa annat också

du får gärna skicka savet till mig :)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Men hur faen skaffar man pengar snabbt igen när man gjort alla uppdrag och sen gjort misstaget å köpa nån jävla glassfabrik där man tjänar en halv negerlön... ???

miffo*

aka Assassin
Gick med
2 May 2003
Hoj
Derbi Senda X-treme Super Motard -02
Hade 87%.... sen när ja skulle loada nästa dag så va rutan helt svart... gissa om man va glad? :mad:

Att fixa pengar: ta polisdräkten, gå in på militärområdet, ta apachen, gör polisuppdrag

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
Hjälp!

Har köpt de mesta fastigheterna och gjort uppdragen på dom..... har svårt att hitta uppdrag vart hittar man allt???
fasen också har endast gjort 53% och hittar inte resten måste ju vara blind jag.....
Help please :fakta

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
kaZmur skrev:
Men hur faen skaffar man pengar snabbt igen när man gjort alla uppdrag och sen gjort misstaget å köpa nån jävla glassfabrik där man tjänar en halv negerlön... ???

Gör brandkårsuppdragen, efter 25st i rad så har du fått in 200 lök.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...