Viken jävla röv-dag!!!!!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
:pannkyss så ja mossberg du kunde ha kommit upp idag iställe det va snö blandat regn i morse när vi vaknade så på med regn däcken och köra max 4 hojar på banan hela dagen..

men få dagar slår ju måndagen öppen depå varmt (för att va april just nu ) solsken så man va svettig efter ett par varv plöjde ca 45 mil på dom här två dagarna men mest på måndagen

men vet du va du lär alltigt kolla att du har nyckeln med dej ;)
 

DARTOS

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Sweden
Hoj
Triumph Street Triple-08
RÖVDAG är bara förnamnet!! Skulle åka hem från jobbet, kommer ut och vad möter mig och polarn,, jo spöregn "HÄRLIGT" Har ju bara ca 5 mil hem. Efter ca 1 mil stannar polarn.. jo då har han tappat nyckelknippan med hemnyckel,jobbnyckel m.m. jävla bajs.. då extra kollar jag min vindjacka jag har över skinnstället, alla fickor stängda. Vi åker vidare i "fin" vädret och när vi äntligen är hemma så märker jag att min ena ficka som jag hade mobilen, körkort m.m i är vidöppen och TOOMM!! Jo då har jag tappat min jättegamla mobil (2 dar) körkort m.m. ALLT!! JÄVLA SKITDAG!!! Skulle inte gått upp ur sängen i morse *Snyft* :(
 

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
RF 900 rgv 250
Max© skrev:
2077685 Hehe, hur går det med knän o leder? Du såg riktigt omtumlad ut efter smällen :brinnerup

Första bankörningen för mej o jag tror det knappast kunde varit bättre förutsättningar, allt var över förväntan :tummenupp


Jodå, nu börjar det ta sig:)
Högerbenet är väl ingen riktig höjdare, med stukad fotled redigt svullet knä och lite kvaddat muskelfäste i låret...
Vänstern är bättre, där är det ju bara knät. Sen var ju höger handled lite stukad oxå.
Men lite lindad och stora hängslebyxor så har jag varit ute och rastat RGVn lite idag.
Det kommer sig :hihi
Om en vecka eller så kommer jag kanske i vettiga kläder igen :hihi
 

lindberg

Yamaha DT125R -03 DEP Pipes och YZ skärm
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Ljusdal
Hoj
Yamaha DT125R -03 TILL SALU!!!!
har inte haft en sån höjdar dag ja heller :/ börjar med att jag lyckas sparka foten in i en jävla tröskel och med nageltrång på stor tån så känns det.
sen kollar man ut, jo men visst så ska det till och regna på långfredan....
sen lite senare tar man en tur med dtr´n efter 4 km så dör den.... inget komp... far kommer med bil och släpvagn och tar av mig jacka och tröja för att inte skita ner dom allt för mycket när jag lastar på... la dom på bakluckan och självklart så ska tröja och jacka glida ner i en vattenpöl...............!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
 

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Vänge
Hoj
Aprilia Mille 2K
Snacka om fullpott på bedrövlighetslistan!

Du lär ju komma ihåg nyckeln nästa gång och remmen är bytt, telefon har du ingen och får du 3210:an så kommer den märkas så du glömmer den inte.

På tal om rövdag så har du haft din skit nu!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Pertan skrev:
2085355 Snacka om fullpott på bedrövlighetslistan!

Du lär ju komma ihåg nyckeln nästa gång och remmen är bytt, telefon har du ingen och får du 3210:an så kommer den märkas så du glömmer den inte.

På tal om rövdag så har du haft din skit nu!

Vill gärna tro det. Trodde det skulle fortsätta i onsdags när jag kom till Falken och skulle få premiärköra. Regnade gjorde det så jag fick börja med att kränga däck (har ännu inga extra fälgar). När väl det var klart så var det dags! Varmkörning och ut!!!
Trodde jag! Hojen tvärdog så fort jag släppte kopplingen. Hade inte "bryggat" sladden till stödet. Vaffan hade ingen talat om det för mig!! :rolleyes:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top