sandstream skrev:Vem vet, sommaren 2007 kanske man har årskort!
Ja, man får väl hålla tummarna att allt går vägen.
sandstream skrev:Vem vet, sommaren 2007 kanske man har årskort!
WestW skrev:Ett reportage på lokalnyheterna
2min in i programet
rtsp://qstream-rm.qbrick.com/00928/abc/tisdag1755.rm
http://svt.se/svt/road/Classic/depa...looksdep=33522&isbroad=false&isclipinfo=false
Har filen sparad om någon vill ha den. 17MB. PMa om ni vill ha den
jP skrev:De behöver en ny pressansvarig
sandstream skrev:Bäste Viking Motor Park vän.
Slutligen vill vi tacka alla nytillkomna intressenter, och särskilt då alla motorcykelcyklister som också har registrerat flest intresseanmälningar. Tyvärr har vi för närvarande inte haft möjlighet att svara på alla personliga kommentarer, men de är mycket uppskattade.
Precis!jP skrev:"motorcykelcyklister" var ett nytt ord i min ordbok Meddelandet säger egentligen inte mycker mer än att vi får vänta och se till i höst vad kommun tycker och tänker om det. Men man får förstås glädjas åt det faktum att det händer något öht.
Sedan, om banan byggs, kommer det att gnällas över att den ligger för långt från Stockholm, och att allmänhetens åkning (banhyran) är för dyr.sandstream skrev:Precis!
Eftersom vi andra, mig själv inkluderat, sitter hemma på kammaren och gnäller över att det inte finns någon bana så är det skönt att någon annan jobbar häcken av sig för att förverkliga våra drömmar!
valmers skrev:Sedan, om banan byggs, kommer det att gnällas över att den ligger för långt från Stockholm, och att allmänhetens åkning (banhyran) är för dyr.
Skulle inte förvåna mig!valmers skrev:Sedan, om banan byggs, kommer det att gnällas över att den ligger för långt från Stockholm, och att allmänhetens åkning (banhyran) är för dyr.
Jovisst, men man blir ju lite trött när Göteborgsmaffian tycker att Falkenberg är alldeles för långt borta.sandstream skrev:Skulle inte förvåna mig!
Personligen kommer jag inte att gnälla och skaffa någon typ av årskort så fort det går
En sak som ni "lantisar" måste tänka på är att vi Stockholmare är bortskämda när det gäller avstånd och tillgång på saker.
Hur långt avstånd är det då?valmers skrev:Jovisst, men man blir ju lite trött när Göteborgsmaffian tycker att Falkenberg är alldeles för långt borta.
valmers skrev:Jovisst, men man blir ju lite trött när Göteborgsmaffian tycker att Falkenberg är alldeles för långt borta.
sandstream skrev:...vi Stockholmare är bortskämda när det gäller avstånd och tillgång på saker.
10 mil till Falkenberg, 15 mil till Anderstorp och något liknande till Kinnekulle.sandstream skrev:Hur långt avstånd är det då?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|