Viktig info inför A-torp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Igår sade Brånalt att det finns plats kvar i supportklasserna på Atorp och att en sen anmälan kunde fixas med hjälp av ett mail eller telesamtal. Alltså innebär det världens chans på ett billigt, häftigt rejs för de som bor i regionerna. "Låg" anmälningsavgift och häftig bana.

[dagens uppmaning] Bingo tex, du verkar vara redo! Kom igen![/dagens uppmaning]

Chrilles Kaffetält är öppet som vanligt torsdag/fredag med vissa inskränkningar på lördag/söndag. Kom och säg hej för böveln.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Igår sade Brånalt att det finns plats kvar i supportklasserna på Atorp och att en sen anmälan kunde fixas med hjälp av ett mail eller telesamtal. Alltså innebär det världens chans på ett billigt, häftigt rejs för de som bor i regionerna. "Låg" anmälningsavgift och häftig bana.

[dagens uppmaning] Bingo tex, du verkar vara redo! Kom igen![/dagens uppmaning]

Chrilles Kaffetält är öppet som vanligt torsdag/fredag med vissa inskränkningar på lördag/söndag. Kom och säg hej för böveln.
Bingo har ingen rejshoj, jag har ingen talang :(

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Viktig info inför A-torp

GSXR1100R skrev:
Bingo har ingen rejshoj, jag har ingen talang :(

Pah, på A-torp kan du gömma talangbristen bakom effekt! Driv Åsa till vansinne genom ett gammal klassiskt effekt-trick:
- Blås förbi på rakan
- bli ombromsad eller rundad i nästa böj
repetera gång på gång och flina kaxigt i depån. :crash

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
...[dagens uppmaning] Bingo tex, du verkar vara redo! Kom igen![/dagens uppmaning]...
Du skulle sett mig på Knutstorp igår... :rodnar :rodnar :rodnar Jag kör betydligt sämre nu än jag gjorde i juni. Det är otroligt hur fort man tappar stilen.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Äh, har du kört 53'or på A-torp så är du redo. Förra året låg folk i R600 över 2minuter i torrt!! Visst kommer det gå fortare i år men långt under 50 tror jag inte att botten i fälten kommer hamna...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Re: Re: Re: Viktig info inför A-torp

Chrille skrev:
Pah, på A-torp kan du gömma talangbristen bakom effekt! Driv Åsa till vansinne genom ett gammal klassiskt effekt-trick:
- Blås förbi på rakan
- bli ombromsad eller rundad i nästa böj
repetera gång på gång och flina kaxigt i depån. :crash
Nästa år har jag ordning på mitt privatliv och kan satsa hårdare, just nu så flummar jag bara runt och touringkör med min touringkawa, nästa år har Bingo en räcer och då känner jag större motivation att satsa.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
Äh, har du kört 53'or på A-torp så är du redo. Förra året låg folk i R600 över 2minuter i torrt!! Visst kommer det gå fortare i år men långt under 50 tror jag inte att botten i fälten kommer hamna...
Det hade verkligen varit jätteroligt men dels gav gårdagen mig en riktig tankeställare, dels har jag verkligen ingen båge. Jag kan ju inte komma till Anderstorp med miniblinkers och utan najningar. :D

Det som gäller för mig nu är att köra båge. På landsväg, på RR-banorna, på crossbanan...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bingo skrev:
.... dels har jag verkligen ingen båge. Jag kan ju inte komma till Anderstorp med miniblinkers och utan najningar. :D

....

Äh, vad tror du man har nätterna till?? Sova eller?!? På nätterna sista veckan innan rejs gör man allt man borde ha gjort för ett tre dagar sen dvs bytar olja, städar bilen och rejskittar hojjen!

Jösses, ALLT ska man behöva berätta! :crash

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
[dagens uppmaning2]Palte, du borde ge FulKawwan en chans att göra en ärofull sorti[/dagens uppmaning2]

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...