Mr.Jim
Hellre DÖD än vanärad...
Re: Re: Re: Joo nog blir man irriterad!!
Som sagt, jag håller med om att det sköts på ett mycket dåligt sätt och som du säger, folk har bokat semester, båt mm mm för att nu sitta och titta på Granskog en hel dag!!
Men det jag ville få fram är att det är inte priset som är upp åt väggarna utan att det inte informerats tidigare!
Vi är några från Stockholm (tidigare norrläningar) som inte kan boka om båten nu när vi ska komma till Kemora, men vi har löst det genom att ringa till andra banor och kolla möjligheterna att köra på andra banor. Så vi kommer att köra på Alastaro på Onsdag, Torsdag tar vi det lungt och dricker sprit, sen kör vi på antingen Alastaro eller på Virtasalmi på Fredag!
Jag har ringt och kollat banorna och det går bra att köra dessa dagar på dessa banor men Torsdag var det upptaget på båda! (tyvärr)
Mr.J
Suzukiman skrev:Håller faktiskt med. Även om nu körningen är i två dagar så är priset inte dyrt. Inte om man jämnför med vad det kostar här i Sverige att åka.
Men vad som gör oss lite upprörda är hur saker och ting har hanterats. Men på den punkten är vi ju överens.
Vi som åker härifrån Umeå har bokat färjan helt fel dag nu. Troligen inte så lätt att boka om heler med kort varsel. Och när och hur hade Mc norr tänkt meddela alla dom som anmält sig ??, på plats eller...
Det brukar ju kunna vara några förare från södra Sverige som också kommer på denna körning. Vet dom om detta eller ???
Personligen har jag inte hört ett knyst från Mc norr om denna ändring. Detta trots att man faktiskt fyllde i sin e-mail adress vid anmälan.
Som sagt, jag håller med om att det sköts på ett mycket dåligt sätt och som du säger, folk har bokat semester, båt mm mm för att nu sitta och titta på Granskog en hel dag!!
Men det jag ville få fram är att det är inte priset som är upp åt väggarna utan att det inte informerats tidigare!
Vi är några från Stockholm (tidigare norrläningar) som inte kan boka om båten nu när vi ska komma till Kemora, men vi har löst det genom att ringa till andra banor och kolla möjligheterna att köra på andra banor. Så vi kommer att köra på Alastaro på Onsdag, Torsdag tar vi det lungt och dricker sprit, sen kör vi på antingen Alastaro eller på Virtasalmi på Fredag!
Jag har ringt och kollat banorna och det går bra att köra dessa dagar på dessa banor men Torsdag var det upptaget på båda! (tyvärr)
Mr.J