Vila I Frid Christer Berglin aka. Lillebror @ SH

Micke .S.

same same,But diffrent
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Ett stycke 1000R
Åkte förbi olycksplatsen med min lastbil när ambulansen lämnade platsen, Gjorde mig riktigt illa berörd, Trots jag sett mycket olyckor, *Kör 300-400 mil i veckan* Tänkte innerligt vädjande att han/hon klarat sig. Fast mc´n var väldigt demolerad.

Kommer hem och läser att han inte klarat sig *SORG* Den rysning jag fick när jag läste detta kan inte jag sätta ord på.

Har själv en bror som åker & var med om döds olycka 1998. Han som körde Dog, Min bror svårt skadad, Mönstret är sig likt varje år. Många, Allt för många rycks ifrån nära & kära i Mc olyckor.

Såg bilden på hans mc *På länken* men bilden jag har på min näthinna är när den ligger där demolerad i ett skitigt dike strax söder om Umeå......Tills hans anhöriga, Mina Tankar till er...... MICKE

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Lika tragiskt varje gång, vila i frid
Micke .S. skrev:
2241562
Har själv en bror som åker & var med om döds olycka 1998. Han som körde Dog, Min bror svårt skadad,

Hur mår bror din idag då? Bestående men?

Micke .S.

same same,But diffrent
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Ett stycke 1000R
kamikaze.MC skrev:
2241576 Lika tragiskt varje gång, vila i frid

Hur mår bror din idag då? Bestående men?

Han mår kanon bra, finns med här på sporthoj, han är en liten envis jävel och repa på sig bra, Hela våran familj var skakad flera dagar av ovisshet, Tackar högre makter att vi/jag fick ha honom kvar,

doobidoo

Prata först, tänka sen!
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
-
Tankar går till föräldrar, familj och anhöriga.
Vila i frid.

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
CRF 250R -07
Fürstenhoff skrev:
2241259 Jag brukar försöka hålla mig i från dessa trådar då dom känns olustiga & alldeles för personliga men när jag läser om denna tragedi och känner hur tårarna rinner utmed mina kinder så kan jag inget annat än att skänka mina tankar till dessa bröders föräldrar, ev syskon, samt självklart till "Lillebrors" 2 barn och fru som mist det som stått dem närmast i förtid!!

Mvh,
Patrik Fürstenhoff.

håller med, lika dant dom senase trådarna...hatar sikien....

v.i.f håll ihop familjen.....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
madmagnus skrev:
2241410 det var visserligen på en vägsträcka med mitträcke men han åkte omkull på grus vid väggrenen, gjorde sedan en flygtur genom ett älg-stängsel som inte är helt ovanliga i norr!

hursomhelst är det jävligt tragiskt! V.I.F :(

Är det inte wire på bäda sidor där (alltså mitträcke plus wire ut mot diket)?
Det är tyvärr det på långa delar av den vägen, plus viltstängsel på andra sidan dikena.

Looped

Day dreamer
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Hojlös
Fan va hemskt, en tanke går ut till hans föräldrar speciellt. Kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara att begrava en son, och ännu värre två.

Kör försiktigt ute på vägarna!

V.I.F.

/Mattias

des

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Hoj
SXV 550
Ussch.. håret reser sig på armarna. Hoppas familjen tar sig igenom det på bästa möjliga sätt :(

IronMike

Guest
Tragiskt.. körde den vägen hem efter att ha köpt hoj i luleå i våras :S - mycket raksträckor, och man undrar hur eller varför olyckor kan ske där.. Känns mer som olycka än förarmisstag, vilt eller kedjehaveri/kylsystempaj å glykol på bakdäcket.

Tråkigt.. onödigt.

Vif

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...