Vila I frid Oliver 16 år

_teSSan_

Guest
Det hjälper naturligtvis inte Oliver och hans anhöriga men jag kan lova att jag känner samma smärta som dom just nu och det är inte lätt.

Beklagar. :( Tyvärr är vi alldeles för många på detta forum som vet hur det känns att förlora närstående. Man känner verkligen med alla som drabbas.

Skänker en tanke till Olivers släkt och vänner.
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Det som inte kan hända händer igen. Igen. Det är svårt att skriva i såna här trådar. Finns inte tangenter nog på plastplattan framför. Känslor utan distansierande metaforer. Ändå vill jag skriva något.

Varma, digitalt överförda, tankar till familj och vänner.

/perris
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Varma tankar till vänner och familj.

Och till Oliver: Hälsa till de andra i hoj-himlen, vi ses om några år.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag beklagar verkligen sorgen. Kör ju själv 125a och man tycker ju inte att det går så fasligt fort, men en frontning i 90 slutar aldrig väl, för hojåkaren.....

Föraren av bilen kan mycket väl ha varit onykter, och han ska i så fal ha sitt straff, men vad hjälper det Oliver? Och även om jag inte tror det så kan ju Oliver ha varit onykter, då är det fel, men ska han behöva dö för det?....

Nä Fan, livet är för kort för att sovas bort, från och med nu inleder jag min kampanj mot döden, jag tänker försöka sova så lite som möjligt, kanske 4 timmar per natt. Då "lever" man ca 60 dygn/år längre än dom som sover 8 timmar per natt.




Beklagar återigen sorgen, fick nästan tårar i ögonen när jag läste artikeln :näsblod
 

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -07
unga människor borde inte sätta sig på motorcyklar men det är så jäkla beklagligt när någon ung dör. det känns som en riktig pungspark. Folk under 20 borde inte få köra något fordon över huvud taget...
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top