ZaraxZ
Medlem
Javligt schysst kille! Snackade med han lite på IRC... R.I.P
VARFÖR????
helvete, länge sen man grät nu, gick inte hålla borta tårarna.
Till er som kände honom - sluta inte ha kul bara för det här för det jag lärde känna honom var att man inte skulle ha tråkigt. Stooffe vill se er glada!
Så fortsätt leva era liv men ska försöka ha kvar tanken i bakhuvvet när man är ute och kör för så bråttom har man faktiskt inte så man kan släppa ner några km/h.
//Gråtande hälsningar från Wargen
Bra skrivit, det är dags att gå vidare och vara glad, det var alltid stoffe. Men fyfan vad det känns hårt. Ha det gött i hojhimlen stoof.2978119VARFÖR????
helvete, länge sen man grät nu, gick inte hålla borta tårarna.
Till er som kände honom - sluta inte ha kul bara för det här för det jag lärde känna honom var att man inte skulle ha tråkigt. Stooffe vill se er glada!
Så fortsätt leva era liv men ska försöka ha kvar tanken i bakhuvvet när man är ute och kör för så bråttom har man faktiskt inte så man kan släppa ner några km/h.
//Gråtande hälsningar från Wargen
Bra skrivit, det är dags att gå vidare och vara glad, det var alltid stoffe. Men fyfan vad det känns hårt. Ha det gött i hojhimlen stoof.
Det kom så plötsligt, därför jag reagerade så starkt.2978709jo jag kan förstå att det känns oerhört tungt just nu, farfar gick bort i våras men en polare står ännu närmre.
Hoppas detta lärde oss alla någonting bra.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|