Vila i frid tjejen

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Alltid tråkigt när sånt händer. Jag skänker mången tanke till henne, hennes familj och vänner.

Och Johan, du ska ha en stor eloge för ditt engagemang och din sinnesnärvaro i den situationen. Jag förstår hur du känner, det förbannade "om" som alltid dyker upp, och som är så svårt att värja sig ifrån. Jag var inte där, så jag vet inte exakt vad som hände. Men jag är fullkomligt övertygad om att du gjorde det du kunde, du hade inte kunnat förändra det som hände. Dock skulle världen behöva fler som dig, som bryr sig om okända medmänniskor!
Hoppas du kan hantera din upplevelse!

xtralarge

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
GSXR 1000K7
Usch...så jävla tragiskt när unga människor går bort, mina tankar går till hennes nära och familj:( Och Johan...ingen annan hade kunnat göra nåt annat, kom ihåg det...

IronMike

Guest
vilken tragedi :( så ung, och hela livet framför sig. gudars vad man tar åt sig när man läser sånt här. sänder min positiva energi som jag har till övers, till hennes anhöriga och till den unga tjejjen som miste sitt liv,

vila i frid / micke

Vargklippa

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
SUZUKI GSX 750F
Ryser i kroppen när man läser om hur folk dör på tok förtidigt i trafiken. Du är en hjälte som stannade på platsen och väntade där till ambulansen hämtat henne. Den kram du fick i drömmen kanske på något sätt var ett tack från henne.

Mitt bästa råd är att alltid knäppa hjälmen och inte köpa värdelösa skithjälmar som tyvärr många ungdomar och deras föräldrar gör. En hjälm är en livförsäkring och ska inte kosta 2-300 kronor, spelar ingen roll om det är mc eller moped man kör.

Det kommer att kännas hårt för dig en tid framöver men du är inte ensam. Om ett tag kommer du att släppa det hela och gå vidare i livet med ytterliggare en lärdom. Ta väl hand om dig.

Till tjejen som dog önskar jag att du får fortsätta köra högt ovanför molnen i en helt annan dimension tillsammans med alla andra bikers som lämnat denna jorden.

Vargklippa

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
....
Man funderar så mycket nu...
Mina tankar går till hennes familj.

Vila i frid tjejen, även fast jag inte kände dig så kommer du alltid att finnas i mitt minne. // Johan

All heder åt dig Johan, som stanande o behöll lugnet under tiden du hjälpte så gott du kunde! Starkt gjort!

Råder dig som många här att prata med någon du känner du kan lätta ditt hjärta för.

R.I.P tjejen!
Tankarna går till familj, vänner o bekanta.

Alien-Evert

VåldtäCkare
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
RD350LC YPVS hybrid, RD125LC, nerplockad i småbitar.
Did she drop any good items? :D

Nej fan, det är tragiskt. Men du behöver ju inte känna någon ångest då du gjorde vad du kunde, även om det inte var mycket.. Aja, shit happens, bara att gå vidare..

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln