Kan du inte gå till Notre Damne eller nåt som alla andra och släppa mc-facinationen för en dag eller två
IRL erfarenhet
Jag vet inte vad IRL betyder, vid närmare eftertanke så är jag osäker även på ordet erfarenhet så sluta genast att peta mig i örat
Kan du inte gå till Notre Damne eller nåt som alla andra och släppa mc-facinationen för en dag eller två
IRL-erfarenhet har jag, jag har en lägenhet på Rue Weber som ligger på 15 minuters promenadavstånd från Triumphbågen.
Längst gatan Avenue La Grande Armée som går från Porte Malliot till Arc the Triomphe finns bland annat BMW, Triumph, MV Augusta och HD samt flera Scooter och tillbehörsbutiker.
Fortsätter man sen förbi Triumphbågen och tar Avenue des Champs-Élysées så finns bland annat Renaults utställningshall, senast jag var där (ca 1 månad sen) stod en av Red Bulls F1 bilar I den hallen
....
Någon av de du tipsade som har bra o roligt utbud av kläder, behöver inget särskilt men kul o hitta nya prylar som inte finns hemma.
View attachment 414346
Förlåt off topic men vill gärna visa en butik med klass: Centrala Rom, där finns en Ducatibutik med en tjej som agerar inkastare och dessutom erbjuder dig att provsitta duccen som står utanför.
När får vi se sånt utanför en butik i Svedala?
View attachment 414346
Förlåt off topic men vill gärna visa en butik med klass: Centrala Rom, där finns en Ducatibutik med en tjej som agerar inkastare och dessutom erbjuder dig att provsitta duccen som står utanför.
När får vi se sånt utanför en butik i Svedala?
Jag ser ut som ett kön. Vågar fan inte gå ut. Och inte kan jag nåt om MC-butiker i Paris heller.I Sverige finns det bara hen:s. Fan ta den som ser ut som en person med ett kön!
..sen förbi Triumphbågen och tar Avenue des Champs-Élysées
Har inte varit hit, men det sett butiken fran taget som gar fran Charles De Gaulle till Paris centrum.
http://www.triumphparisnordmoto.com/
Googla pa KTM Paris sa hittar du 3 olika butiker som ligger relativet central
Provade med att googla pa "motorcycle accesories paris" da hittade jag 7 butiker. Har inte varit till dom sa jag vet inte hur utbudet ser ut.
https://www.google.se/maps/search/m...paris/@48.8588589,2.3470599,12z/data=!3m1!4b1
Tack, men generellt tycker jag butiker som endast har ett märke är rätt tråkiga för spontanshopping. Utbudet är nästan identiskt olika länder mellan.
De roligaste butikerna är oftast de med egna prylar eller som importerar lite varierat bland märkena. Kanske man måste bort från de lite dyrare kvarteren för att hinna såna pärlor.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari