Vilka åker till Mantorp på söndag?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Leta efter en långhårig fan i som mekar för Markus Eriksson i en annan del av fältet än Mattias skyddsling. Jag kommer tidig lördagmorgon.

Jonneboy, har du inte bestämt dig för 125jr än så tjötar jag hål i huvet på dig!

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Chrille skrev:
Leta efter en långhårig fan i som mekar för Markus Eriksson i en annan del av fältet än Mattias skyddsling. Jag kommer tidig lördagmorgon.

Jonneboy, har du inte bestämt dig för 125jr än så tjötar jag hål i huvet på dig!

Chrille Missar man INTE i depån :D

och du får nog tjöta mera.. för iår blir det inget 125jr för mig iaf =P

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
om 7 timmar åker jag!!...

tältet e fast spänt på hojjen och allt SKA vara med...

så kl. 6 imorron bär det av till mantorp..

om ni ändrar tiden för maten skriv ett sms 070-2498327

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
jepp, mattias har rätt, det blir ingen suzuki som vinner den här gången, det lutar åt det gröna hållet=) eller så tar nån tenkate honda hem segern!

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
red_ninja skrev:
jepp, mattias har rätt, det blir ingen suzuki som vinner den här gången, det lutar åt det gröna hållet=) eller så tar nån tenkate honda hem segern!

nejdå!!...

jimmy som kommer vinna sin tid i han fina (idiotiska) inbromsnigar,...

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Tjena tokholmarna!
Vi kommer att dra ifrån Norrköping klockan 8,00 från ett ställe som heter McOrvar alldeles intill McDonalds.
De som vill haka på då är välkommna :D

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Hehehe. det var då inget skämt :p med tiden.

Vi spanade efter andra sporthojtröjor men så tyvärr inga. Däremot så såg jag solen lite för mycket så jag brännde mig i nyllet som tusan! Inte kul att sätta på sig hjälmen efter det kan jag tala om :eek:

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Mattias: Om alla går förbi Team Cralle Kawasaki och tigger affischer så blir jag glad.

Det var ju ganska trångt runt Mr. Christer...men fattas bara annat med en så flashig poster! :tummenupp

Originally posted by vtwin: Däremot så såg jag solen lite för mycket så jag brännde mig i nyllet som tusan!

Jo...och man får en sån härligt röd näsa när solen speglat sig i solglasögonen en hel dag. :cool:

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Ja.. nu e man Jävligt solbränd..

Träffade iaf ace niki och cale

Vem va det i cralles tält som på lördagskvällen knackade och bad mig vända mig om??

va det du mattias??

Chrille hittade man ju också..

gixxermixxer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jonne_boy skrev:
Ja.. nu e man Jävligt solbränd..

Träffade iaf ace niki och cale

Vem va det i cralles tält som på lördagskvällen knackade och bad mig vända mig om??

va det du mattias??

Chrille hittade man ju också..
Det var ju jag, dumsnut=), Chrille såg jag i ögonvrån på väg ut till griden=)

Cale

aka Robospine & Domiseven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV Mille -99
vtwin skrev:
Hehehe. det var då inget skämt :p med tiden.

Vi spanade efter andra sporthojtröjor men så tyvärr inga. Däremot så såg jag solen lite för mycket så jag brännde mig i nyllet som tusan! Inte kul att sätta på sig hjälmen efter det kan jag tala om :eek:

Jag o Ace stod o väntade länge vid Dragracestarten.. till slut kom Jonne_boy iaf men några Norrköpingsindivider såg vi aldrig :confused:

Kul var det iaf.. Ansiktet matchar mitt oranga ställ efter den stekande solen..

På hemvägen blev vi dirigerade av p*l*s.. så att vi hamnade i Motala, lite oväntat men vi hittade en guppig men rolig väg tillbaka :)

gixxermixxer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jonne_boy skrev:
vad gorde du i deras tält?? :D

du jobbade för team håltagarna ?
NÄ, för team green som hjälpmek, va är håltagarna för nåt? Dessutom stod jag en halvmeter ifrån Linda Lampenius på griden o höll cralles skylt hehe, hon var FRÄSCH kan jag meddela, mvh

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by red_ninja: Dessutom stod jag en halvmeter ifrån Linda Lampenius på griden o höll cralles skylt

Var DET Linda Lampenius??? Vilken miss, kände inte igen henne utan fiol! :confused:

Då hade hon ju kunnat signera postern hon också, utan att skämmas när barna fråga så snällt. :tummenupp

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Re: ACE Niki

Hmmm... jag har bara varit på Mantorp två gånger (finalen förra året) och nu i helgen. Båda gångerna har vi kört in och parkerat på asfalt inne på området. Igår sa han som sålde biljett till och med uttryckligen att vi skulle köra in så vi fick stå på asfalt och där ingen skulle kunna pilla på hojarna. Vi ställde oss nära en korvmoj och lämnade hjälm och ryggskydd och fick då ha allt ifred.

Custom skrev:
glöm inte bara att på söndagen brukar det vara mycket folk som kommer till Mantorp Park ,så åker du från stockholm 08.30 är du väl framme ca 10.10-10.30 brukar vara svårt att hitta bra plats för att parkera hojen,ta med dig nån ting att lägga under stödet det kan bli så att du får parkera på gräs i värsta fall,det blir ofta milslånga köer på E4 både norr & ifrån söder inte så skoj + en massa farbror blå ute så försöka att starta tidigare om du kan
jag har jobbat där i flera år och det är jämt så. :fakta :hej

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Re: Re: ACE Niki

Nicke skrev:
Hmmm... jag har bara varit på Mantorp två gånger (finalen förra året) och nu i helgen. Båda gångerna har vi kört in och parkerat på asfalt inne på området. Igår sa han som sålde biljett till och med uttryckligen att vi skulle köra in så vi fick stå på asfalt och där ingen skulle kunna pilla på hojarna. Vi ställde oss nära en korvmoj och lämnade hjälm och ryggskydd och fick då ha allt ifred.

va det du en R6:a och en annan hojj som kom inåkandes??
isf såg vi er och allt

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Re: Re: Re: ACE Niki

Jajjemän. Gul TT, blå R6 och en röd VFR. Satans varmt i stället... det luktade inte hallon om fötterna när man kom hem vid kl20... :)

Jonne_boy skrev:
va det du en R6:a och en annan hojj som kom inåkandes??
isf såg vi er och allt

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
red_ninja skrev:
NÄ, för team green som hjälpmek, va är håltagarna för nåt? Dessutom stod jag en halvmeter ifrån Linda Lampenius på griden o höll cralles skylt hehe, hon var FRÄSCH kan jag meddela, mvh

då va det någon annan på forumet som va där..
jörgen andersson från nyköping kom 10 på söndagen om det säger dig något..

Då får man väll säga grattis till segern då =)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...