Ace Niki skrev:Huvudsaken är att Suzuki vinner.
<-------Sukkisukki
Nejnejnej!
Huvudsaken är att Kawasaki vinner.
<-------Kwakkisakki
Ace Niki skrev:Huvudsaken är att Suzuki vinner.
<-------Sukkisukki
Chrille skrev:Leta efter en långhårig fan i som mekar för Markus Eriksson i en annan del av fältet än Mattias skyddsling. Jag kommer tidig lördagmorgon.
Jonneboy, har du inte bestämt dig för 125jr än så tjötar jag hål i huvet på dig!
red_ninja skrev:jepp, mattias har rätt, det blir ingen suzuki som vinner den här gången, det lutar åt det gröna hållet=) eller så tar nån tenkate honda hem segern!
Originally posted by Mattias: Om alla går förbi Team Cralle Kawasaki och tigger affischer så blir jag glad.
Originally posted by vtwin: Däremot så såg jag solen lite för mycket så jag brännde mig i nyllet som tusan!
Det var ju jag, dumsnut=), Chrille såg jag i ögonvrån på väg ut till griden=)Jonne_boy skrev:Ja.. nu e man Jävligt solbränd..
Träffade iaf ace niki och cale
Vem va det i cralles tält som på lördagskvällen knackade och bad mig vända mig om??
va det du mattias??
Chrille hittade man ju också..
vtwin skrev:Hehehe. det var då inget skämt med tiden.
Vi spanade efter andra sporthojtröjor men så tyvärr inga. Däremot så såg jag solen lite för mycket så jag brännde mig i nyllet som tusan! Inte kul att sätta på sig hjälmen efter det kan jag tala om
red_ninja skrev:Det var ju jag, dumsnut=), Chrille såg jag i ögonvrån på väg ut till griden=)
NÄ, för team green som hjälpmek, va är håltagarna för nåt? Dessutom stod jag en halvmeter ifrån Linda Lampenius på griden o höll cralles skylt hehe, hon var FRÄSCH kan jag meddela, mvhJonne_boy skrev:vad gorde du i deras tält??
du jobbade för team håltagarna ?
Originally posted by red_ninja: Dessutom stod jag en halvmeter ifrån Linda Lampenius på griden o höll cralles skylt
Custom skrev:glöm inte bara att på söndagen brukar det vara mycket folk som kommer till Mantorp Park ,så åker du från stockholm 08.30 är du väl framme ca 10.10-10.30 brukar vara svårt att hitta bra plats för att parkera hojen,ta med dig nån ting att lägga under stödet det kan bli så att du får parkera på gräs i värsta fall,det blir ofta milslånga köer på E4 både norr & ifrån söder inte så skoj + en massa farbror blå ute så försöka att starta tidigare om du kan
jag har jobbat där i flera år och det är jämt så.
Nicke skrev:Hmmm... jag har bara varit på Mantorp två gånger (finalen förra året) och nu i helgen. Båda gångerna har vi kört in och parkerat på asfalt inne på området. Igår sa han som sålde biljett till och med uttryckligen att vi skulle köra in så vi fick stå på asfalt och där ingen skulle kunna pilla på hojarna. Vi ställde oss nära en korvmoj och lämnade hjälm och ryggskydd och fick då ha allt ifred.
Jonne_boy skrev:va det du en R6:a och en annan hojj som kom inåkandes??
isf såg vi er och allt
red_ninja skrev:NÄ, för team green som hjälpmek, va är håltagarna för nåt? Dessutom stod jag en halvmeter ifrån Linda Lampenius på griden o höll cralles skylt hehe, hon var FRÄSCH kan jag meddela, mvh
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |