Hinkas
Sege säger: KÖR!
Hmmm, när man ser tiderna ni kör på börjar man ju ångra sig när man sagt att man ska ta licens nästa vår och börja träna... Hade ju tänkt köra något race 2011, men det kanske inte är någon idé, kvalar väl inte äns in
2007 körde segraren 1:39.396
2008 blev det 1:40.381
Jag hoppas trenden håller i sig och att vinnaren kör 1:41.3 som bäst
Ja, det är helt sjukt fort och är man så snabb bör man väl i ärlighetens namn klassa upp sig så fort som möjligt om Svemo tillåter det.Det gick ju åt helt fel håll...
1.38,4 i R1000 är ju sjukt snabbt
Med tanke på inlägget ovanför ditt kanske det är dags att skapa fler 1000 och 600 klasser. Synd om folk avstår från att tävla för att de är rädda för att bli utkvalade.
Köra träning kan jag ju göra men jag vill inte vara iväg när de riktigt snabba piloterna kör. Kör man B-race eller är alla rookie600 i samma klass? Jag har ingen koll på det där eftersom jag nyligen bestämt mig att komma i form och lätta mig 30kg innan jag kan köra race.
Alla R600 kör i samma klass. På vissa tävlingar. T.ex. på LMS B-racehelger brukar man köra A- och B-final så att alla får köra race. Man på övriga tävlingar så blir det utkvalning om det är fullt så att säga.
På Falkenberg så var det 38 anmälda och 31 får köra race. Så det var 7 pers som inte fick köra race utan bara kvala och åka hem tyvärr.
Odsen talar alltså för att man kan kvala in och få köra race, vilken placering jag kommer på är inte lika viktigt första racen jag kör, erfarenheten är viktigast (sedan när man väl kör så tänker man kanske inte så).
Odsen talar alltså för att man kan kvala in och få köra race, vilken placering jag kommer på är inte lika viktigt första racen jag kör, erfarenheten är viktigast (sedan när man väl kör så tänker man kanske inte så).
ORDFastna inte i träningsträsket. Det är lika bra att köra tävling direkt. Träningen du får under tävling är värd mycket mer än att bara cirkulera själv nånstans. Dessutom får du smaka på hela grejen direkt, vilket förmodligen hookar dig svårt. Kyss dina pengar adjö.
Fastna inte i träningsträsket. Det är lika bra att köra tävling direkt. Träningen du får under tävling är värd mycket mer än att bara cirkulera själv nånstans. Dessutom får du smaka på hela grejen direkt, vilket förmodligen hookar dig svårt. Kyss dina pengar adjö.
Du har nog kollat på tider från ett race med upptorkande.Satt och kikade på mylaps hur det såg ut på Gelleråsen, såg ut som de flesta låg ner mot 1:15, jag siktar på under 1:25 när jag ska dit om ett par veckor, med gatdäck och övervikt
Du har nog kollat på tider från ett race med upptorkande.
1:08 och du är med och slåss om pallen, 1:15 räcker till att bli... sist.
Här var det torrt:
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=896396
Jojo, look who's talking!Fastna inte i träningsträsket. Det är lika bra att köra tävling direkt. Träningen du får under tävling är värd mycket mer än att bara cirkulera själv nånstans. Dessutom får du smaka på hela grejen direkt, vilket förmodligen hookar dig svårt. Kyss dina pengar adjö.
Jojo, look who's talking!
Guuud vad du tjatar. Jag vet väl precis vad det innebär att fastna i träningsträsket?
Usch, tråkigt
Var det i ingången till Esset (högern) eller i utgången (vänstern)?
jag blev rädd och bromsade mitt i en sväng, va. Sen trillade jag.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |