Vilka custommodeller har softail?

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Harley Davidson är bra grejer. Ni som tycker att det är skit, har ni kört en HD mer än 1min? Jag införskaffade mig en herritage softail till mig och frugan. Inga fel på den hojen och enligt mitt tycke. En super fin hoj att både köra och bli skjutsad på. HD har sin charm dem med.:tummenupp

HD har absolut sin charm och jag har lagt några mil på sportster 1200, någon dyna glide hittepå och även rattat en v-rod.
Den sista kändes ju som att den var ihopskruvad åtminstone :D

Ärligt talat så tycker jag att de är UNDERBARA att glida runt på, mysig gång, motorljud och man sitter som hemma i soffan.

Men de känns som att de har byggts med hammare och en träbit och bromsförmågan är som jag sa tidigare, minst sagt värdelös.

Mr Speed

Sir Väs
Gick med
1 Jan 2013
Hoj
zx -10r
HD har absolut sin charm och jag har lagt några mil på sportster 1200, någon dyna glide hittepå och även rattat en v-rod.
Den sista kändes ju som att den var ihopskruvad åtminstone :D

Ärligt talat så tycker jag att de är UNDERBARA att glida runt på, mysig gång, motorljud och man sitter som hemma i soffan.

Men de känns som att de har byggts med hammare och en träbit och bromsförmågan är som jag sa tidigare, minst sagt värdelös.

Hahaha bromsar på en HD är ju inte av denna värld. Men svårt att jämföra en jänkare mot en Ferrari. Lite olika saker.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy