Vilka dårar. Dan the man får passa sig!

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
lol grekerna kör sådär allihop, helt galna. asfalten är jävligt slipprig därnere på sommarn så man får va med om man säger så. blev skjutsad av en snubbe därnere på en trimmad r1a. han körde som ett svin, jobbigt när det släpper i typ 150blås när han vrider full rulle. heheh greker :D

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
newstead skrev:
2315040 Vägen ser ju helt okej ut iaf... :)
OM det är filmat i Grekland så fattar jag de extrema och kontrollerade sladdarna, de "tvättar" vägarna med Diesel för att det inte ska växa något och paja asfalten, blir snorhalt!:dummer Semestrat några ggr med hyrd hoj..

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Blir mest förbannad för att jag inte kan se något från den sidan på jobbdatorn :mad:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Kongo skrev:
2358258 OM det är filmat i Grekland så fattar jag de extrema och kontrollerade sladdarna, de "tvättar" vägarna med Diesel för att det inte ska växa något och paja asfalten, blir snorhalt!:dummer Semestrat några ggr med hyrd hoj..
http://www.youtube.com/watch?v=iOcr8423ezg
En annan grekisk klassiker (om den inte varit uppe tidigare i tråden).

Kneedrag

Guest
lyfter den här tråden för filmerna med de galna grekerna kan man kolla om och om och om igen:näsblod :tummenupp :D :gnissla :yoparty :)

gott nytt

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Brutala jävla snubbar alltså. Som någon skrev. Detta är varför filmer finns. För det är nog inte många här inne som har chansen att köra sådär på väg. Helt otroligt. Hoppas inte dom dör bara

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Homo skrev:
2358239 lol grekerna kör sådär allihop, helt galna. asfalten är jävligt slipprig därnere på sommarn så man får va med om man säger så. blev skjutsad av en snubbe därnere på en trimmad r1a. han körde som ett svin, jobbigt när det släpper i typ 150blås när han vrider full rulle. heheh greker :D

Fick du åka ordentligt sen då:sissy

sandstream

Guest
AxlySM skrev:
Och för övrigt, hade det varit svenska biltrafikanter på vägen hade de definitivt varit döda flera gånger om. (Då man i Grekland/Italien/liknande kanske fokuserar lite mer på körningen när man väl kör, snarare än pratar i mobil, äter mat, läser tidning eller blir avsugen. Det andra kan man ta sen.) Och med det säger jag inte att det är bilisternas skyldighet att väja för idioter, men det är sant iaf.
Du tror på tomten också va?
Grekland, Italien, Portugal mfl har betydligt högre dödlighet i trafiken än vad vi i Sverige har.

För övrigt är film 2 i första inlägget något för Bulten och Boge smiskarna att titta på. Det skiljer lite om man säger så :hihi

Sniper

Guest
Klart dom bästa gatåka filmer jag sett:tummenupp Bättre vägar får man leta
länge efter, Körningen är det inget att klaga på synd det var bilar i vägen:yoparty

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Du tror på tomten också va?
Grekland, Italien, Portugal mfl har betydligt högre dödlighet i trafiken än vad vi i Sverige har.

Förstå mig rätt istället, jag menade inte att nämnda länder inte skulle ha högre dödlighet på sina vägar än här. Däremot att om (bil)förarna istället hade varit svenska, som är vana med det svenska "trafikklimatet", hade befunnit sig på dessa länders vägar, då hade det troligtvis gått ännu värre.

Var tvungen att läsa vad tråden handlade om nu igen, och inser att mitt inlägg kanske mer passar in på temat trafikklimat i allmänhet, iaf mer än vad det hade att göra med filmerna.. Håhå..

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln