Vilka ERF team kommer till Falken 23/4

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Strider skrev:
Ja HET var duktiga, Mårtensson var imponerande snabb och Skalman vägrade komma in för tankning, men teamchefen verkade lite disträ till då och då.
Det tog 40 varv innan jag blev förbannad nog för att köra. Tack till Lind som körde om mej så att jag vaknade :huvet

Till slut lyckades jag komma ner på några 51:eek:r efter att HSR #98 körde om. Det står nu 1-1 i Rossitävlingen :D

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nr:18 skrev:
Det tog 40 varv innan jag blev förbannad nog för att köra. Tack till Lind som körde om mej så att jag vaknade :huvet

Till slut lyckades jag komma ner på några 51:eek:r efter att HSR #98 körde om. Det står nu 1-1 i Rossitävlingen :D
Ja ni bjöd på en FET duell :D

sandstream

Guest
Hade varit kul om nån av er som var med hade tid att skriva en liten summering av tävling :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nr:18 skrev:
2 i bredd genom vänstern på baksidan är :skrämd
Eftersom skrotsuckan bara varvade 9K så blev det en hel del vansinneskörande, det går att köra på 5:an i högfartarn och sen smälla i 6:an, dessutom fick jag växla så tidigt att 6:a gick i redan i sista böjen innan rakan, men kul som satan va det att tvåla dit Evil Racing & va nu dom där andra amatörerna hette.

Nu ska man packa ur :gnissla

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Lustigt att ett rookie team som Evil kan vara 0,98 sekunder efter er i mål med tanke på att vi aldrig sett banan eller kört ett rejs förut. Darra månde ni när vi får erfarenhet från banorna och själva tävladet.

Frykmo

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
None
Lugn nu Freppa, nästa gång så har vi en motor som funkar (hoppas jag). Men ni körde skitbra det här kommer att bli några härliga dueller i framtiden. :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Freppa skrev:
Lustigt att ett rookie team som Evil kan vara 0,98 sekunder efter er i mål med tanke på att vi aldrig sett banan eller kört ett rejs förut. Darra månde ni när vi får erfarenhet från banorna och själva tävladet.
Vi drog ur två tändhattar för att matcha er :tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Freppa skrev:
Allt för publiken. Amatör.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Valmers, Är du intresserad av att bli Manager för Team Evil? Vi kan behöva dig. Du får, förutom öl, gratis hårvårdsprodukter under tiden!

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Frykmo skrev:
Lugn nu Freppa, nästa gång så har vi en motor som funkar (hoppas jag). Men ni körde skitbra det här kommer att bli några härliga dueller i framtiden. :tummenupp

Håll käft. DIG hatar jag EXTRA mycket!!!

;)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Freppa skrev:
Valmers, Är du intresserad av att bli Manager för Team Evil? Vi kan behöva dig. Du får, förutom öl, gratis hårvårdsprodukter under tiden!
Javisst, låter lysande. Helvete vad blåsten förstörde frillan. :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...