GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vår hoj gick som en CBR 400Nr:18 skrev:Kör fortare så händer det inte fler gånger
Vår hoj gick som en CBR 400Nr:18 skrev:Kör fortare så händer det inte fler gånger
GSXR1100R skrev:Vår hoj gick som en CBR 400
Det tog 40 varv innan jag blev förbannad nog för att köra. Tack till Lind som körde om mej så att jag vaknadeStrider skrev:Ja HET var duktiga, Mårtensson var imponerande snabb och Skalman vägrade komma in för tankning, men teamchefen verkade lite disträ till då och då.
Ja ni bjöd på en FET duellNr:18 skrev:Det tog 40 varv innan jag blev förbannad nog för att köra. Tack till Lind som körde om mej så att jag vaknade
Till slut lyckades jag komma ner på några 51r efter att HSR #98 körde om. Det står nu 1-1 i Rossitävlingen
2 i bredd genom vänstern på baksidan ärGSXR1100R skrev:Ja ni bjöd på en FET duell
Eftersom skrotsuckan bara varvade 9K så blev det en hel del vansinneskörande, det går att köra på 5:an i högfartarn och sen smälla i 6:an, dessutom fick jag växla så tidigt att 6:a gick i redan i sista böjen innan rakan, men kul som satan va det att tvåla dit Evil Racing & va nu dom där andra amatörerna hette.Nr:18 skrev:2 i bredd genom vänstern på baksidan är
Vi drog ur två tändhattar för att matcha erFreppa skrev:Lustigt att ett rookie team som Evil kan vara 0,98 sekunder efter er i mål med tanke på att vi aldrig sett banan eller kört ett rejs förut. Darra månde ni när vi får erfarenhet från banorna och själva tävladet.
Allt för publiken. Amatör.Freppa skrev:Lustigt att ett rookie team som Evil kan vara 0,98 sekunder efter er i mål med tanke på att vi aldrig sett banan eller kört ett rejs förut. Darra månde ni när vi får erfarenhet från banorna och själva tävladet.
Frykmo skrev:Lugn nu Freppa, nästa gång så har vi en motor som funkar (hoppas jag). Men ni körde skitbra det här kommer att bli några härliga dueller i framtiden.
Javisst, låter lysande. Helvete vad blåsten förstörde frillan.Freppa skrev:Valmers, Är du intresserad av att bli Manager för Team Evil? Vi kan behöva dig. Du får, förutom öl, gratis hårvårdsprodukter under tiden!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|