Vilka kör säsong -06?

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
sanntur skrev:
Är det nån som dyker upp på torget imorgon 12.15-30 och hänger med ut till torp??
Är du säker på att du inte vill åka SJÄLV då..?
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
JAHA, flickor!! Då har man lämnat svarta spår (på torp och i city) och tränat bakhjulsåka (i samtliga tunnlar) så det räcker för i år..

väl mött om ni vågar :mad:
 

micke6

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki GSXR1100 (Stulen)
sanntur skrev:
JAHA, flickor!! Då har man lämnat svarta spår (på torp och i city) och tränat bakhjulsåka (i samtliga tunnlar) så det räcker för i år..

väl mött om ni vågar :mad:


jag va ochså ute en sväng i går men jag såg dej inte! :tummenupp
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
sanntur skrev:
JAHA, flickor!! Då har man lämnat svarta spår (på torp och i city) och tränat bakhjulsåka (i samtliga tunnlar) så det räcker för i år..

väl mött om ni vågar :mad:
Jag ska också skaffa en ratbike som kostar 500:- om året i försäkring... Då ska jag hänga med varje jul...
 

Bladehunter

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Munkedal norr om uddevalla
Hoj
SUZUKI TL 1000 S, cbr 600
Mycke snack här ser jag men hur många var ni som åkte igentligen ??? Stälde själv in min för vinterförvarning 15 dec, sen dess har inte jag kört. :huvet men till påsk så.....
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
IxIL skrev:
Börjar få abstinens.. Tittar ut och ser bara snömodd och vatten överallt. Mörkt och kallt som fan. Blir inte ens sugen på att åka cross. Längtar efter våren, efter sopmaskinen som tar bort det sista gruset från vägkanterna. Efter lukten av varm motorcykel när man står vid rödljuset och väntar på att det ska slå om. Efter att polera bort insekter från visiret till och med... Fan det är ju hur långt som helst kvar. :6surkart

Jag KÖR garanterat Säsong06... och nu har jag internet igen, så slipper jag missa alla sköna events... :D
Juldagen hade jag sånt sug, men visste inte om nån annan skulle ut.....SKiT mEd!!!
 

micke6

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki GSXR1100 (Stulen)
Bladehunter skrev:
Mycke snack här ser jag men hur många var ni som åkte igentligen ??? Stälde själv in min för vinterförvarning 15 dec, sen dess har inte jag kört. :huvet men till påsk så.....

inte mycke snack jag o sanntur körde i allafall!
 

Qville ZX9-r

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Ort
Munkedal
Hoj
Kawasaki ZX9-r
Vilka kör..........

IxIL skrev:
Börjar få abstinens.. Tittar ut och ser bara snömodd och vatten överallt. Mörkt och kallt som fan. Blir inte ens sugen på att åka cross. Längtar efter våren, efter sopmaskinen som tar bort det sista gruset från vägkanterna. Efter lukten av varm motorcykel när man står vid rödljuset och väntar på att det ska slå om. Efter att polera bort insekter från visiret till och med... Fan det är ju hur långt som helst kvar. :6surkart


Ja hejsan !! jag hade allt tänkt att köra när jag väl är ledig och hemma från Norge där jah tillbringar min mesta tid :näsblod men så fort jag är det så står min gamla ZX9-r redo :)

M V H Jänken
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Qville ZX9-r skrev:
Ja hejsan !! jag hade allt tänkt att köra när jag väl är ledig och hemma från Norge där jah tillbringar min mesta tid :näsblod men så fort jag är det så står min gamla ZX9-r redo :)

M V H Jänken

:tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Zonic

www.roadragemc.se
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Honda F4i ,"stuntEdition"
Jag har tänkt att köra :yoparty
Den står blank och fin i garaget och väntar på att all jävla snö ska försvinna.
 

cbr racer

There is no substitute for cubic inches.
Gick med
7 May 2004
Ort
Hemma
Hoj
MT-01 xt600
hallo

Qville ZX9-r skrev:
Ja hejsan !! jag hade allt tänkt att köra när jag väl är ledig och hemma från Norge där jah tillbringar min mesta tid :näsblod men så fort jag är det så står min gamla ZX9-r redo :)

M V H Jänken
Hallo jenken de var ett tag sedan jag är nettans lillebror "förmodar att de e samma jänken ja tror de e" ifall du minns mig? jag kör iallafall hoj sedan några år tebak å de va kul att höra att du körde hoj ännu skicka gärna ett pm el svara i tråden ha de gutt :fyllisar. Hej på er alla andra föresten jag tänker självklart köra iår :banana ska till ock med ev byta upp mig till en r1-06 om försäkringsbolaget tillåter :huvet
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top