Pålle skrev:Ullis med crew kommer förgylla de tidiga morgontimmarna med härligt 2-taktsknatter.
Du är vår ERF slav denna helgoscar skrev:Fan jag vill också dit!!!
GSXR1100R skrev:Du är vår ERF slav denna helg
Han vill känna ljuva fyrtaktsdofter igen. Dessutom är han vår paraplytjej.oFFkeFF skrev:Rent av förjäkligt att slösa bort oscars 250-talang på ett hopplöst långsamt erf-team
valmers skrev:Han vill känna ljuva fyrtaktsdofter igen. Dessutom är han vår paraplytjej.
oscar skrev:Det räcker med en tjej i teamet, ni vet hon med vita byxor och en frilla som skulle göra Kurt Olsson stum av beundran...
alakhai skrev:Edit: Faaaen Oscar, du borde klart åka Åsen också med 250 så jag får se om du klarar det bättre än R1:an!!
oscar skrev:Du är väldigt stöddig för att ha förlorat!
Hade hojen varit ledig så hade jag NOG kört...
oFFkeFF skrev:Rent av förjäkligt att slösa bort oscars 250-talang på ett hopplöst långsamt erf-team
Nyteknik skrev:Franssons ännu snabbare Yamaha är ledig.
Vi försöker desperat att rädda Oscar ifrån blåryksträsketoFFkeFF skrev:Rent av förjäkligt att slösa bort oscars 250-talang på ett hopplöst långsamt erf-team
Äsch då, jag förlorade ju bara i början av säsongen när jag var supergröngöling juh... Inget att skryta om för en rutinerad kille som du!!oscar skrev:Du är väldigt stöddig för att ha förlorat!
Hade hojen varit ledig så hade jag NOG kört...
alakhai skrev:Äsch då, jag förlorade ju bara i början av säsongen när jag var supergröngöling juh... Inget att skryta om för en rutinerad kille som du!!
Kommer ju sakna vårt tjafs hela helgen om du inte kommer upp.... Dessutom, kommer du utan att köra finns det obegränsade möjligheter att terra mig för min körning!!
Jag ska tydligen kränga däck, så det blir lite mindre poserfaktor på klädseln för min del. Kan inte du ha hotpants, så att vi ser dina former?oscar skrev:Det räcker med en tjej i teamet, ni vet hon med vita byxor och en frilla som skulle göra Kurt Olsson stum av beundran...
Jaja, såklart.. O du är mästare med, alltså inte speciellt långsam. Behöver knappast skämmas för att få varvstryk av dig. Jag är ju kaxig för att jag till sist lyckades slå dig några gånger!!..oscar skrev:Spelar väl ingen roll vad som hände i början av säsongen... JAG VANN
....btw så vill jag inte prova en touring-Honda!
alakhai skrev:Har jag sagt nåt om att prova honda?!
Ja jag kommer ju att vara för dig så det borda jag välsoppatorsken skrev:Jag tror nog att jag ska dit om allt bara klaffar. Eus, jag kommer att plocka poäng. Kommer du att göra det?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|