GSXR1100R
The older i get the faster i was
Det är väl körning nu på söndag mellan 15.00-18.00 eller
Ja kommer om skrotet funkarGSXR1100R skrev:Det är väl körning nu på söndag mellan 15.00-18.00 eller
Är hallen bokad?Kung Otto skrev:Ja kommer om skrotet funkar
Jag har oxo nya däckMax skrev:Jag kommer... jag har höga förväntningar på min nya kolv och mina nya däck!
GSXR1100R skrev:Nya slicks ska man rugga upp fick jag lära mig idag, tre vurpor på ett varv, något blåslagen men ändå rätt nöjd, tack Brink för däcktvätten.
Jag har inte samma stomme som du, körde 1.5 fram och 2.4 bak, bakdäcket va varmt och framdäcket kalltKullberg skrev:Hur blev den att köra när du sänkte lufttrycket?
Vafan, så högt tryck bak? Ska man ha det?GSXR1100R skrev:Jag har inte samma stomme som du, körde 1.5 fram och 2.4 bak, bakdäcket va varmt och framdäcket kallt
Bakdäcket blev ju varmt och klibbigt, problemet är att framdäcket inte får upp tempen.Max skrev:Vafan, så högt tryck bak? Ska man ha det?
Skaderapport:
(och nej, jag hade ingen insex-nyckel passande för att ta av framhjulet...)
Foten är normaldålig och nacken är stel. Mest synd om hojen, Pålle påstår att den voltade 5 varv.GSXR1100R skrev:Bakdäcket blev ju varmt och klibbigt, problemet är att framdäcket inte får upp tempen.
Lämna in gaffeln till Brink så rätar dom den med slägga och spett, hur är det med foten, min axel är helkass
Jag vurpade 3 ggr på ett varv, nytt rekord Nacken värker mindre än axeln...Max skrev:Foten är normaldålig och nacken är stel. Mest synd om hojen, Pålle påstår att den voltade 5 varv.
Jaså, jag tyckte du mest stod och:GSXR1100R skrev:Jag vurpade 3 ggr på ett varv, nytt rekord Nacken värker mindre än axeln...
Max skrev:Vafan, så högt tryck bak? Ska man ha det?
Max skrev:Jaså, jag tyckte du mest stod och:
Åååå HEJ, åååå HEJ, åååå HEJ!
Hum, om jag har förstått det rätt som i att "1 kilogram-orce/square centimeter = 0.980665 bar" så har jag runt 1.4-1.5 kilo både fram och bak.Kullberg skrev:Hur mycket kör du med då?
Jag kör med 1 kg både fram och bak.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |