bra gissat, men inga polare till mej har några invändningar mot varken sexleksaker eller one nighters.
jag kan tillägga att jag är lite sugen på att veta vad en fontänorgasm kan ställa till med, det lär ska innehålla prostataämnen, lite urea och ganska mycket glukos. det är därför det är med...
Normalt innehåller det försumbara mängder urea och troligen ganska lite salt för att vara en kroppsvätska. PH är jag osäker på men det är knappast lika surt som slidsekret kan vara (jag har PH-mätare så det går ju att kolla ).
Vätskan torkar dessutom väldigt fort av någon anledning och är nog den kroppsvätska som borde ställa till minst vad gäller rost.
Om du är rädd om hojen får du väl spola av den efteråt, om du bara vill ha lite uppmärksamhet så rekommenderar jag att fortsätta starta trådar om sex på Sporthoj. Jag läser och roas iaf på flera plan
nenene försök inte, finns alltid en religiös/nykter/pryd cockblocker i gänget.
Nästan så jag skrämmer mig själv över hur sjuk jag är nu haha
Urea är inte snällt mot metaller,vet inte om det är snällt mot nåt annat heller
Vad är urea? Kiss?
det är ett salt som finns bl.a. i urinen men också i svett och en hel massa annat.
vad som skett på min hoj får du fantisera ihop själv, men det var inte värre än att centralstödet dög...
ÖstersundDu är la ingen sådär..vahettere, grapp som tänder på höjjar?
Var väl en kille i Malmö eller Göteborg som blev ertappad för inte så längesen med att stå och flappa purjon mot cykelsadlar. Och således befläcka dem...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|