vilka kroppsvätskor påskyldar rost?

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
haahahahahaha vilken tråd! höll på dö, okej man må gilla sin kära i garaget men du tar fan priset :tummenupp

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Sjukt kul läsning såhär innan läggdags, efter en långtur på småvägarna!!!

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
bra gissat, men inga polare till mej har några invändningar mot varken sexleksaker eller one nighters. :tungan

nenene försök inte, finns alltid en religiös/nykter/pryd cockblocker i gänget.

Nästan så jag skrämmer mig själv över hur sjuk jag är nu haha:D

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
jag kan tillägga att jag är lite sugen på att veta vad en fontänorgasm kan ställa till med, det lär ska innehålla prostataämnen, lite urea och ganska mycket glukos. det är därför det är med...

Normalt innehåller det försumbara mängder urea och troligen ganska lite salt för att vara en kroppsvätska. PH är jag osäker på men det är knappast lika surt som slidsekret kan vara (jag har PH-mätare så det går ju att kolla:tuttar ).
Vätskan torkar dessutom väldigt fort av någon anledning och är nog den kroppsvätska som borde ställa till minst vad gäller rost.

Om du är rädd om hojen får du väl spola av den efteråt, om du bara vill ha lite uppmärksamhet så rekommenderar jag att fortsätta starta trådar om sex på Sporthoj. Jag läser och roas iaf på flera plan :) :tummenupp

Dark_Messenger

Guest
1. Spontant känns det som blod är värst?

2. Vad har du egentligen gjort på din hoj? En sporthoj pallar väl inte att liggas på, är ju bara en massa ömtålig plast o skit. Sen lär den ju välta mitt i akten osv. Jag skulle vränga upp kärringen på nått i närheten, aldrig i helvete att hon skulle få sabba min hoj med kåtsmeten (inte för jag är rädd för smuts, har aldrig tvättat hojen).

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Normalt innehåller det försumbara mängder urea och troligen ganska lite salt för att vara en kroppsvätska. PH är jag osäker på men det är knappast lika surt som slidsekret kan vara (jag har PH-mätare så det går ju att kolla:tuttar ).
Vätskan torkar dessutom väldigt fort av någon anledning och är nog den kroppsvätska som borde ställa till minst vad gäller rost.

Om du är rädd om hojen får du väl spola av den efteråt, om du bara vill ha lite uppmärksamhet så rekommenderar jag att fortsätta starta trådar om sex på Sporthoj. Jag läser och roas iaf på flera plan :) :tummenupp

det var faktiskt meningen som en seriös tråd, så seriöst det nu kan bli under rådande omständigheter. jag har misstänkt mycket rostproblem och en misstanke om vad som kan vara problemet, ville bara kolla om det kunde finnas ett samband. behöver inte ens vara sexrelaterat, svett har väl alla lyckats få på hojen...

men alla slirar ju iväg och tror jag är packad eller stenad. det får jag iofs räkna med.

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Kan fruntimmer alstra prostataämnen?
Faaan!! Nu fick man ytterligare en värdelös sak att fundera på.....

Gagarin

I rymden kan ingen höra dig gråta
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
ISR och en 996R
Urea är inte snällt mot metaller,vet inte om det är snällt mot nåt annat heller

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
nenene försök inte, finns alltid en religiös/nykter/pryd cockblocker i gänget.

Nästan så jag skrämmer mig själv över hur sjuk jag är nu haha:D

:rofl :rofl :lol :lol :jäs Sjukt rolig läsning så här på kvällen, Nu blir det svårt att sova:D

Gagarin

I rymden kan ingen höra dig gråta
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
ISR och en 996R
Jag är ingen kemist men vi hade en fabrik här i byn som tillverkade urea och där såg man vad som hände med all metall som fanns i närheten. Fabriken finns inte kvar längre, jag tror att den åt upp sig själv ;-)

tjille

Guest
Du är la ingen sådär..vahettere, grapp som tänder på höjjar?

Var väl en kille i Malmö eller Göteborg som blev ertappad för inte så längesen med att stå och flappa purjon mot cykelsadlar. Och således befläcka dem... :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Riktiga räcercyklister sätter stringtrosa på sina cyklar!
aj004_1.jpg

Stringtrosan heter "Tacx Sweat cover" och skyddar ramen mot svett, för annars rostar cykeln ihop. (dom bitar som kan rosta)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Du är la ingen sådär..vahettere, grapp som tänder på höjjar?

Var väl en kille i Malmö eller Göteborg som blev ertappad för inte så längesen med att stå och flappa purjon mot cykelsadlar. Och således befläcka dem... :D
Östersund :mattias

Jag tror inte på dig, du vill bara ha uppmärksamhet.

Tjej på tjej sex finns egentligen inte. Det vet väl alla att en tjej säger nej rätt ofta, så om 2 tjejer ska hålla på med varann så är det alltid en av dom som säger nej, "jag har huvudvärk"...

Så därför finns inte girl on girl aktiviteten. ;)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år