Vilka ska köra ERF på Åsen den 24 Juli

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Om allt klaffar så har vi ett flång nytt team som kommer att slåss i bottenstriden, dessutom kommer vi att ha seans och voodo i tältet hela natten innan räjset, mystiska rökelser och demonutdrivning.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag ska köra. Inte klart med vem eller på vilken hoj men åkas det ska det!

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
#54 Team JJ kommer vara där.

Ska försöka bättra på den sammanlagda 9e platsen!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Konstigt att ingen blårykare vågar köra ERF, med dessa knivskarpa chassies och motorer som är pålitligare än skattehöjningen torde en tvitaktare vara helt överlägsen på bana, speciellt i långlopp eftersom många hävdar att kolvarna klarar 700 mil utan att bytas.

*Flame is on chickens*

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Konstigt att ingen blårykare vågar köra ERF, med dessa knivskarpa chassies och motorer som är pålitligare än skattehöjningen torde en tvitaktare vara helt överlägsen på bana, speciellt i långlopp eftersom många hävdar att kolvarna klarar 700 mil utan att bytas.

*Flame is on chickens*
Moahahahaha nu blev det tyst i depån... vi har dessutom signat upp valmers som team chef :tummenupp

Med valmers i ryggen kommer vi att få utstå skäll och förnedring, detta kommer att peppa oss som tusan.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
R2 skrev:
tvitakt är inte tillåtet längre

vi ska köra
Enligt reglementet på www.erf.nu så är det väl fri maskinklass? Skumt för jag är 100% säker på att jag läst att endast fytakt på 600cc och större får vara med.

Man kanske skulle damma av sin RD350... Nya reeds och ny topplockspackning är beställd, hojen har väl i alla fall 70 hk på bakhjulet och det blir nog inte nödvändigt med däckbyte överhuvudtaget, en promenadseger med andra ord! Jag blir teamchef och signar upp Cralle, Jimmy och Watz till ett mördarteam från LMS! Tjänn vår afgaaas!! :rofl

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Moahahahaha nu blev det tyst i depån... vi har dessutom signat upp valmers som team chef :tummenupp

Med valmers i ryggen kommer vi att få utstå skäll och förnedring, detta kommer att peppa oss som tusan.
Framförallt får ni ett attraktivt ansikte utåt, vilket sannerligen behövs.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Torkel skrev:
Enligt reglementet på www.erf.nu så är det väl fri maskinklass? Skumt för jag är 100% säker på att jag läst att endast fytakt på 600cc och större får vara med.

Man kanske skulle damma av sin RD350... Nya reeds och ny topplockspackning är beställd, hojen har väl i alla fall 70 hk på bakhjulet och det blir nog inte nödvändigt med däckbyte överhuvudtaget, en promenadseger med andra ord! Jag blir teamchef och signar upp Cralle, Jimmy och Watz till ett mördarteam från LMS! Tjänn vår afgaaas!! :rofl
Nu så vaknar blåryksmaffian, med vetskapen att ni inte får deltaga så brächar ni på i vanlig ordning, snart kommer herr Äsch och spammar att han skulle ha ställt upp om bara han hade fått.

Superbike Roger har ett tvåtakts elaggregat som vi ska kitta med Nordgrens dekaler och startnummer

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
GSXR1100R skrev:
Nu så vaknar blåryksmaffian, med vetskapen att ni inte får deltaga så brächar ni på i vanlig ordning, snart kommer herr Äsch och spammar att han skulle ha ställt upp om bara han hade fått.

Superbike Roger har ett tvåtakts elaggregat som vi ska kitta med Nordgrens dekaler och startnummer

Klart jag inte skulle ställt upp i ett långlopp, det gör jag när jag blir gammal och trött möjligtvis.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chris Ash skrev:
Klart jag inte skulle ställt upp i ett långlopp, det gör jag när jag blir gammal och trött möjligtvis.
Ung och långsam räcker inte långt i ett ERF, detta kräver gamla sega och starträdda gubbar, övervikt är ett plus, titta bara viket grepp Mumlan har i regn

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln