Freppa skrev:. Och dricka öl. Öl är gott. Jättegott.
Stackare vad tråkigt du kommer att ha :kockoStrider skrev:Oj. så många bensinpengar vi kommer att spara.
Vi kommer naturligtvis till skillnad mot annat ej namngivet skånskt team(The Båtten Is Nådd).Freppa skrev:Börjar närma sig nu med allt - en månad kvar! Wohooo! 10 timmars plåga!
Vilka team är det som skall dit? Vi åker dit på onsdagen för att köra tors/fre också. Och dricka öl. Öl är gott. Jättegott.
Målet är att varva dejStrider skrev:Jag skall göra något annat mycket kuligare istället men det kommer jag inte att tala om för dig.
Om du inte spöar mig på söndag så får du inte åka med till Mo i Rana för dina teamkollegor.
Freppa skrev:Börjar närma sig nu med allt - en månad kvar! Wohooo! 10 timmars plåga!
Vilka team är det som skall dit? Vi åker dit på onsdagen för att köra tors/fre också. Och dricka öl. Öl är gott. Jättegott.
Arctic#1 skrev:Vad ar det som hander på mo i rana? racing helg? och slapper dom inn publik? jag bor bara 14mil darifrån.....
Visst hade det varit ballt att köra ett 10 timmars, men det kostar 5000:- per gubbe och sen måste man som sagt ta ledigt från jobbet i ett par dagar, förmodligen är ERF hojer färdig till Ring Gotland då dom ska köra långlopp utom serien, det lockar mer iaf just nu.Strider skrev:Det var ju skönt att höra att någon mer tänker som oss. Oxå behöver jag tydligen träna på knäskrap.
Då kan vi ju dessutom supa. Det kan man inte i myggnorge.GSXR1100R skrev:Visst hade det varit ballt att köra ett 10 timmars, men det kostar 5000:- per gubbe och sen måste man som sagt ta ledigt från jobbet i ett par dagar, förmodligen är ERF hojer färdig till Ring Gotland då dom ska köra långlopp utom serien, det lockar mer iaf just nu.
Ni dricker ju bara Cola med nagelbitning som snacksFreppa skrev:Börjar närma sig nu med allt - en månad kvar! Wohooo! 10 timmars plåga!
GSXR1100R skrev:Visst hade det varit ballt att köra ett 10 timmars, men det kostar 5000:- per gubbe och sen måste man som sagt ta ledigt från jobbet i ett par dagar, förmodligen är ERF hojer färdig till Ring Gotland då dom ska köra långlopp utom serien, det lockar mer iaf just nu.
http://www.ttfestival.com/swe/Freppa skrev:Tror du att det blir något av kring Ring Gotland? Försökt få svar i några månader utan resultat.....
/Freppa
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |