Jag tog ett hundratal bilder. Men inte några åkbilder. Är så trött på bilder på hojjar där föraren i en kurva sträcker på ena benet. Har sett tusen och åter tusen av den sorten. Kanske lägger in flera senare.
Tjena. Skrev en tråd direkt under supermoto vilka som e med på bild i nästa bomber2854748Voffo' voffo' gör han på dette viset ???
Borra efter vatten /olja kanske......
HAHAHAHA, jädra Anna. Fy så skoj....
Hej,
För er som har planer paa att delta i Spanienlägret kan jag meddela att Junta de Andalucia d.v.s Andalusiska provinsregerinen har förbjudit all motortrafik utanför allmän väg tom. 15 October.
Det är ganska troligt att andra provinser som Cataluña och Madrid har vidtagit samma aatgärder, och att förbudet förlängs.
Beslutet har tagits för att undvika skogsbränder som är ett jätteproblem här i Spanien.
M.v.h
Robert
TE610E 2006
men lägret är ju i jan eller feb 2008
ja jag hadde nog tänkt o åka ner. nån måste ju lära mig å åka hoj. för nästa år ska man ju åka med alla tokar i 450, måste bara ha tag i en hoj, så jag har nått att åka på. lite svårt att köra rm 250 DÄR NERE
Sålt hojen?
Kanske är dax att kliva på en riktig hoj annars
Yamaha
Sålt hojen?
Kanske är dax att kliva på en riktig hoj annars
ja den vart såld 2tim efter Endurancet.. ja man vet ju alldrig, johan och olle har ju inte helt fel i alla fall. eller varför inte en honda husa kommer de nog alldrig bli. har inte råd med underhållet.
Nej du kör ju så ofta....
Det viktigaste är att du köper en hoj så du kan vara med och leka!
Blir mycket enduro nu till höst vinter oxå, boka in det!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|