boOz
Miton till SALU! PMa för mer info.
Min Mito ska tydligen göra 180-190 på mätaren och 0-100 på cirka 5.5 sekunder.... kom till sollentuna ikväll den som vill smaka? MVH Gustaf
boOz skrev:Min Mito ska tydligen göra 180-190 på mätaren och 0-100 på cirka 5.5 sekunder.... kom till sollentuna ikväll den som vill smaka? MVH Gustaf
boOz skrev:Min Mito ska tydligen göra 180-190 på mätaren och 0-100 på cirka 5.5 sekunder.... kom till sollentuna ikväll den som vill smaka? MVH Gustaf
Fluxir skrev:ska å ska, det spelar väl ingen roll, min SAAB sen 87, med 42500mil på mätarn ska göra 240... NY!! enligt mätarn gör den minst 230nu (behövs så satans lång raksträcka)... tycker det e rätt skapligt...
sen dom som har ex. 160cc på sina 125or, det borde väl inte räknas, då dom inte har 125cc.. bara en tanke sådär...
å 7växlar e fusk.
boOz skrev:Tjena, jo men min har bara gått 1200 mil så den borde väl göra vad en ny gör Ehm min Mito har bara 6 växlar, äldre modellen som har 7 vxl..
H4 skrev:Min har 35 mm Mikuni original och 7 växlar... dessutom 160 cc polini kit.
Vilka farter kommer jag att nå, teoretiskt? Har inte testat den ännu men det återstår att se.
Fluxir skrev:om du inte har 7växlar behöver du inte ta åt dig..
hmm, det ja ville ha sagt va att det fabriken säger inte alltid stämmer...
DVS TESTA!!!!
Esquina skrev:Natons hoj lär ju ha ganska så bra krut i sig.
Aprilia AF1 med Jolly pipa och 154cc tror ja det var
Fluxir skrev:å 7växlar e fusk.
Mikael Cagiva skrev:Min gör 120 km/h. Den accelererar från stilla till 100km/h på ungefär 10s.
Vinner jag ?
Padde skrev:Den kan väll inte bara göra 120 strypt?
uggla skrev:"Ska tydligen göra"?
Har du inte provat max med hojen?
secondsky skrev:Jag skulle nog säga att min är den snabbaste 125cc här inne..RS 125 ..
Med ett killer acc och ett arow som sätter lite ljud på de hela och en FP-motor som drar de hela,jag har även pillat lite med cdi boxen så den drar från bottnen. Jag har bänkat den och på skärmen stog de 47 hp och 196 km/h.. (199 på mätaren). Om de är någon som vill eller rättare sagt VÅGAR möta mej på strippen svarar snarast.. .. Mvh 2NDSKY
jacobposse skrev:Jag skulle nog säga att min är den snabbaste 125cc här inne..RS 125 ..
Med ett killer acc och ett arow som sätter lite ljud på de hela och en FP-motor som drar de hela,jag har även pillat lite med cdi boxen så den drar från bottnen. Jag har bänkat den och på skärmen stog de 47 hp och 196 km/h.. (199 på mätaren). Om de är någon som vill eller rättare sagt VÅGAR möta mej på strippen svarar snarast.. .. Mvh el presidente
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|