Vilken är finast?

Vilken äh bäst?


  • Antal röstningar
    0

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Lite trasig
Nu blire roligt! Ni ska nämligen få bestämma mitt färgval av hojen. Alternativen är gult, svart eller annat om ni har någon bättre idé. Bifogar två bilder också, den gula är lite slarvigt shoppad men ni får hålla till godo med den sålänge. :mattias

Funtar på att ha någon fin dekal eller vinylbit på tanken också, men hittar inga bra. Tipsa!
 

Bifogat

  • guling.jpg
    guling.jpg
    113.5 KB · Visningar: 172
  • svartsomfan.jpg
    svartsomfan.jpg
    111.1 KB · Visningar: 190

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gul
attachment.php
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
HELT svart med flames som e vita å har orange runt om :yoparty sen en fet lampa å cross styre som e brett som fan!
 

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Lite trasig
NSR_MAN skrev:
HELT svart med flames som e vita å har orange runt om :yoparty sen en fet lampa å cross styre som e brett som fan!

Flames blir lätt klyschigt och halvfult. Något vitt i tribalmönster hade jag främst tänkt mig, skare vara orange runtom också börjar det bli jobbigt :gnissla. 80cm brett crosstyre har jag redan, dock ej monterat än. Ska köpa en lampa så småningom också. ÄR det gul blire något svart på tanken. Inget går bättre ihop än gult och svart :yopart. Kan vara svårt att få till det bara...

prulle skrev:

Så jävla fräsch! :kär
Därifrån idén om den gula kom. Satsar dock på lite mindre originalutseende, så frågan är om det blir lika bra då..
 

Rd crill I dill

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
LuleÅ
Hoj
Yamaha RD 125 LC
Trashcan skrev:
Nu blire roligt! Ni ska nämligen få bestämma mitt färgval av hojen. Alternativen är gult, svart eller annat om ni har någon bättre idé. Bifogar två bilder också, den gula är lite slarvigt shoppad men ni får hålla till godo med den sålänge. :mattias

Funtar på att ha någon fin dekal eller vinylbit på tanken också, men hittar inga bra. Tipsa!


LÄttt svart
 

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Ullared
Hoj
Cagiva Planet -01
Trashcan skrev:
Flames blir lätt klyschigt och halvfult. Något vitt i tribalmönster hade jag främst tänkt mig, skare vara orange runtom också börjar det bli jobbigt :gnissla. 80cm brett crosstyre har jag redan, dock ej monterat än. Ska köpa en lampa så småningom också. ÄR det gul blire något svart på tanken. Inget går bättre ihop än gult och svart :yopart. Kan vara svårt att få till det bara...



Så jävla fräsch! :kär
Därifrån idén om den gula kom. Satsar dock på lite mindre originalutseende, så frågan är om det blir lika bra då..

svart med gula tribal mönster :tummenupp
 

minirider

Guest
NSR_MAN skrev:
HELT svart med flames som e vita å har orange runt om :yoparty sen en fet lampa å cross styre som e brett som fan!
vi har märkt att du gillar brätt stye :D på moppen når du knappt till styrändarna :D
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Svart blir så neutralt, är man feg och inte vågar testa tar man svart, för då kan man inte misslyckas. :hihi
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Jag såg en rosa-rollad 740 i förrgår, den var übergrym. Tycker självklart att du ska plagiera den :tummenupp
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
philsson skrev:
Svart blir så neutralt, är man feg och inte vågar testa tar man svart, för då kan man inte misslyckas. :hihi

Vill man att den ska ska se rå/ganzter ut så har man svart :fakta Så som den ser ut där, så tycker jag att den ser rå ut. Så ja säger bara: SVART!!! :yoparty
 

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Lite trasig
philsson skrev:
Svart blir så neutralt, är man feg och inte vågar testa tar man svart, för då kan man inte misslyckas. :hihi

Vet precis vad du menar. Just en RD är dock jobbig att få snygg, lätt att den blir lika ful som original om man försöker sig på nåt utan erfarenhet... :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top