Mikael Cagiva skrev:Det står generaliserat sagt ett Rs i varje gathörn så när man kör omkull borde det finnas reservdelar ganska nära. Jantelagen är ju också glad och nöjd "...du skall inte tro du e bättre än oss andra...".
Aprilian är också 20 kg lättare än t.ex. en Cagiva Mito så den borde vara lättare att handskas med.
Aprilian är alltså världens bästa hoj, kan vi stänga tråden nu
NatoN skrev:Öh? Fartegenskaperna påverkas väl i högsta grad av hur bra ramen är?
Eller menar du bara motorstyrka när du säger fartegenskaper?
NSR_Martin skrev:Öh?`
Jag har inte sagt nått om att det är dåligt med reservdelar...osv.
Jag ursäktar så mycket för missförståndet , meningen var inte på något vis att opponera sig mot dig och NSRr.
Jag skrev helt fristående om apriliorna och krönte mitt inlägg med ditt citat om bästa hojen så att läsaren ungefär vet vad de skall komma att läsa om i inlägget. D.v.s. jag ville inte på något vis opponera sig mot det du skrivit, bara ge lite mer information till tråden
Mikael Cagiva skrev:Jag ursäktar så mycket för missförståndet , meningen var inte på något vis att opponera sig mot dig och NSRr.
Jag skrev helt fristående om apriliorna och krönte mitt inlägg med ditt citat om bästa hojen så att läsaren ungefär vet vad de skall komma att läsa om i inlägget. D.v.s. jag ville inte på något vis opponera sig mot det du skrivit, bara ge lite mer information till tråden
Nsr är bäst Nöjd nu Kan säga att du har snyggaste 125:an här på sporthoj i alla fall!NSR_Martin skrev:Lugnt, missförstånd hör till vardan...
Njutarn skrev:Ja det var motorstyrka jag egentligen syftade på, men jag skrev lite konstigt bara Men det jag egentligen ville få ut av det var att det nästan inte finns nån hoj alls som har "allt" dvs. antingen är hojen snygg men då går den dåligt eller så är hojen ful och går himla bra.. om du förstår vad det är jag vill ha sagt?
Hard_as_a_razor skrev:D e ju lätt Honda MBX125F...allt annat e helt fulkomligt chanslöst mot en äkta Honda...möjlitvis NSR som hänger me då men...nej...skämt åsido,men ja tycker iaf MBX e bäst!Yamaha TZR/RD gillar ja iaf int...hehe...
Hard_as_a_razor skrev:86a...bara för att Honda piskar din sorgliga yamaha....ja har erfarenhet av att dom e dåliga....därför kan ja skriva d!
cRoC skrev:Kan ni sluta tjaffsa om vilken hoj som är bäst egenltigen? Man skäms ju
Hard_as_a_razor skrev:int för d...men dom e trista o Honda gör bästa o snyggaste endå så....
spectre skrev:lägg av för helvete.. så länge du inte åker crm kan du inte påstå att din e snabbast och bäst
Solid snake skrev:Nu lägger vi ner denna diskussionen.
Hard as a razor kan få tycka att hans honda drar allt o alla fast vi alla andra vet att den inte gör det.
Ingen 125a är väl egentligen bäst alla har ju brister o fördelar.
Kan vi lägga ner allt moppesnack nu, med att min drar din osv, det är ju skitjobbigt att läsa igenom en tråd där det står sånt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|