Mookachacka
Medlem
Har en Optimate IV (4) sedan över ett år tillbaka, rekomenderar den, plockade upp den för runt 500:- på Ebay eller blocket, minns inte vilket.
Det blir mer pengar än jag från början tänkt mig, men en tusing är ju i sammanhanget ganska billigt om det förlänger livslängden på batteriet/batterierna och jag räknar med att laddaren kan hänga med många år i framtiden.
Återigen: tack för alla svar!
Tack! Då får hon bo kvar lite till...Vanliga funkar fint ,M6 om jag minns rätt.
Alltid skönt med ett legitimt motiv...Är du trött på henne så låt inte skruvarna hindra dig.
Jag har tänkt samma tanke.Lustigt det här...
Här inne ska det ju handla om att man ska ha den värsta (läs dyraste) hojen, klädd i värsta (läs dyraste) lädret, montera de värsta (läs dyraste) eftermarknadsdelarna, ha det värsta (läs dyraste) bränslet i tanken (helst minst hundra oktan även om det går lika bra med 95...) men när det kommer till att köpa batteriladdare så sätter de flesta här inne en ära i att det ska vara nåt obskyrt skräp som nåns slöjdande enarmade farfar gjorde under finska vinterkriget med enbart näver och en påse brända brödkanter...
'Funkar minst lika bra som det hutlöst dyra märkesladdarna' - eller??
Mhmm. Biltema/Jula/Classe funkar säkert det också för att skaffa SH-cred - för billigt ska det va'...
Va f___n, kom igen.. Köp en C-TEK 5.0 och så har du en bra, beprövad, laddare som funkar till allt, plus garanti på burken, det är ju inga pengar i sammanhanget. Alls.
PoK
KK
Köpte en MXS 5.0 på Tradera.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|