_maz_
Ny medlem
Hej! Undrar bara om nån kan hjälpa mig att rekommendera en färg på min R6:a då jag har vällt den???
Nåt förslag?
Nåt förslag?
Last edited by a moderator:
ta den färg du känner för_maz_ skrev:Hej Hej! Undrar Bara Om Det Är NÅgon Som Kan HjÄlpa Mig Att VÄlja FÄrg PÅ Min R6:a!!! Den Är VÄlt! SÅ Ska Lackera Om Den! Men I Vilken FÄrg?????????
Ravetrancer skrev:ta den färg du känner för
fixa bild på dina skadade kåpor först!_maz_ skrev:vilket pris lackar du alla kåperna för då????
tror det kan bli svårt o fixa så det blir riktigt bra i photoshop......bästa du kan göra är att gå til en motivlackerare o snacka med han o kolla lite på dom grejer som han har gjort tidigare o såE22 skrev:Färger & färger..
En annan har funderat på ett tema på min hoj.MEN anser att att den inte "gjort sitt än".
Kola teman jag funderat över..TERMINATOR.ALIEN..poleradade detalger så som ram,sving, jaaa de mästa förutam kåpor.sen en silvermetalicklack på kåpor...där små detalger sedan motivlackas dit så som "nitar" ja saker som en figuren har på sig i de olika teman,skuggningar,mm.
jag har inte kommigt längre än att ta fram den i skallen .är det någon som skulle kunna ta till sig denna ide,kanske göra något i photoshop??jag har ju inte de roliga programer själv.
(bara en ide till någon,läggen iden här så att någon kan snappa upp den..)
Gå till en motivlakerare,varför?Ravetrancer skrev:tror det kan bli svårt o fixa så det blir riktigt bra i photoshop......bästa du kan göra är att gå til en motivlackerare o snacka med han o kolla lite på dom grejer som han har gjort tidigare o så
ett bar förslag till gruden på "vapnet"...Chefen Alabama skrev:Sån här kanske:
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |