Japp den har samma nål som bra i gasentabellen..Det enda som behövs bytas är lågfart och huvudmunstycke och ev axpump? (70) kan mycket väl gå.... annars får man byta till 50" där med..
munstyckerna kostar runt 30kr st....
Längden var samma som bsren och anslut bak var 55mm BSR 58mm så jag gissar att det går att dra ihop med klammer.
I mot insugsgummi var hsr 44mm och bsr är 46mm så även där borde det gå att dra ihop om man kör med vanliga slangklammer.
Man får förl´änga fästet för virarna typ 3cm,,,Endera genom att helt enkelt kapa av den befintliga plattan och kapa till ett plattgärn imellan och svetsa ihop eller göra en plåtförlängning och skruva fast på baksidan av den orginala fästet bara borra 2st hål och i med bultar..
Jag kollade även in fcr 39mm och den är det samma modd på virefästet som gäller Men den var några mm för fet i baken,,,men det går nog att slipa ner.. i fram passar den lika bra som hsren samma (mått)
Go figure
Super... Det här ska t.o.m. jag kunna lösa ju
Men jag hör av mig om jag behöver din hjälp. Väntar svar från bra i gasen om han hade några TM40 på lager. Han visste inte, men han skulle återkomma till mig. Han byter munstyckerna innan han skickar den tror jag.... (tror det stod det på hemsidan iaf...)
Närmre bolt-on än så här lär jag ju knappast komma...
tack än en gång Boost 3
EDIT:
på http://www.stibomotor.se/ har dem TM42 till LC4... behöver det vara positivt att köra TM42 istället för TM40??
Last edited: