Vilken glädje! Livet är underbart!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Efter att ha suttit och blivit deprimerad av alla trådar med tråkigt innehåll, rasism, våld, otrohet och annat så tänkte jag ändra på det!

Det är ju helt underbart att leva! Jag är extremt lyckligt lottad med en underbar fästmö och välsignad med en underbar son. Har råd att äta mat, bor i ett fredligt land och kan köra motorcykel ibland och skruva med den mer.
Alla är välkomna att dela Sverige med mig för det kan vi bjussa på!
Nu blir det bara positiva tongångar och ROADRACING från mig resten av dagen!

Jag ÄLSKAR att leva.

Tjohooo!

Bifogat

• KAKA.jpg
    KAKA.jpg
    19.9 KB · Visningar: 117

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jäklar va gött att läsa!!!

Livet är faktiskt inte så pjåkigt! Ska bli skönt att snöra på sig jobbarskorna och jobba ytterligare en natt till på SKFs dunkla verkstadsgolv...

Nåväl!

Ta en glass, ta två! Lev loppan!

:hej

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
hållundan skrev:
Jäklar va gött att läsa!!!

Livet är faktiskt inte så pjåkigt! Ska bli skönt att snöra på sig jobbarskorna och jobba ytterligare en natt till på SKFs dunkla verkstadsgolv...

Nåväl!

Ta en glass, ta två! Lev loppan!

:hej

Visst är det härligt! Du har ett jobb att gå till, du har en funktion och betyder något i arbetslivet vilket ger dig möjlighet att roa dig med din hobby på fritiden.

Livet blir roligare om man ler ibland också. Glass var en utmärkt idé. Nu skiter jag i jobbet en stund och köper glass!

HanneZ

Guest
Jässssssssssssssssssssssssssssssssss, sitter hemma o e sjuk men humöret e på topp ändå för snaaart får jag köra hoj!

Mattias får inte skriva i den här tråden! :mattias

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Håller med livet är skönt,solen skiner,hojen nyputsad och 1830 är det dejt med en vacker kvinna.

Ahhh livet är skönt.

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Goodstuff skrev:
Efter att ha suttit och blivit deprimerad av alla trådar med tråkigt innehåll, rasism, våld, otrohet och annat så tänkte jag ändra på det!

Det är ju helt underbart att leva! Jag är extremt lyckligt lottad med en underbar fästmö och välsignad med en underbar son. Har råd att äta mat, bor i ett fredligt land och kan köra motorcykel ibland och skruva med den mer.
Alla är välkomna att dela Sverige med mig för det kan vi bjussa på!
Nu blir det bara positiva tongångar och ROADRACING från mig resten av dagen!

Jag ÄLSKAR att leva.

Tjohooo!

Helt rätt inställning. Det är så lätt att bara gå och gnälla dagarna i ända, och inte se det man egentligen har, som inte många andra har.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Geiger skrev:
Helt rätt inställning. Det är så lätt att bara gå och gnälla dagarna i ända, och inte se det man egentligen har, som inte många andra har.

Borde inte du vara påväg till falkenberg ??

/Kraschkungen

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det började regna när jag gick ut idag! WOOHOO!!!
Jag har bara ont i huvudet idag! JIPPI!!!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mmmmm, det är faktiskt en bra dag idag. Tackar för påminnelsen då jag verkligen behövde det pga en riktigt otäck grej på jobbet idag (blindstyre vs. 16ton lastbil=:huvet ). Nu gick det bra men med enbart någon centimeter tillgodo så visst är det en bra dag idag trots allt.

Får nog ta och ta mig samman, tvätta bort bromsspåren i kallingarna, kolla om jag fick några gråa hår på kuppen, ändra pensionsparandet eftersom jag troligen förkortade mitt liv med ett par år och försöka ta mig ut och köra lite. Solen skiner och det är nästan varmt.

Glass kanske?

Henken

Guest
Korpenmatch klockan 8 i solen, massa fina tjejjer överallt, flörtande på gymmet & imorgon fredag! Fan, det finns massor att vara glad över om man bara tänker efter lite...eller är glad för det lilla :)

Iofs är jag helt pank (helt!) och ingen vill köpa min bil men det gööör inget.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Långa farbron skrev:
Håller med livet är skönt,solen skiner,hojen nyputsad och 1830 är det dejt med en vacker kvinna.

Ahhh livet är skönt.

Hmmm... Tänk den som hade det så bra ändå. :gnissla

Livet e inte så skönt, här regnar det, å inte har jag nån dejt heller... :D :D

// Lena

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Geiger skrev:
Hade inte velat något hellre än vara på väg dit, men kassan räcker inte till.
HELVETE, JAG HATAR LIVET!!! :D

jag gick oxå i lite hata livet tankar när jag highsidade i helgen.... på 30årsdagen o allt...

vad sa ni när jag inte dök upp igen efter 3de varvet ?

har riktigt ont i ryggen fortfarande... nacken känns ok dock.

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Webspy skrev:
jag gick oxå i lite hata livet tankar när jag highsidade i helgen.... på 30årsdagen o allt...

vad sa ni när jag inte dök upp igen efter 3de varvet ?

har riktigt ont i ryggen fortfarande... nacken känns ok dock.

Ja, jag hoppas du putsar till din krasch statistik lite, annars betyder det att du i princip kommer att klota varje gång du åker ut på banan.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Geiger skrev:
Ja, jag hoppas du putsar till din krasch statistik lite, annars betyder det att du i princip kommer att klota varje gång du åker ut på banan.

Den som vågar vinner... eller klotar... höll mig på hjulen under söndagseftermiddagen iaf.... krachade ju bara 2 gånger förra helgen....

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Fan vad sjysst! :tummenupp
Alltid kul när folk som är glada delar med sig! Jag är glad och blev ännu gladare nu! Lite surt att mitt kort just blivit indraget är det ju, men jag får ju tillbaka det så småningom. Fast det är bara en struntsak egentligen.
Jag är frisk och kry och livet leker!

Sitter på jobbet nu men det gör absolut ingenting. Nu ska jag gå ut och klappa maskinerna och vandra runt i lokalen med ett ordentligt leende! :D

Hej och hå för alla positiva människor!

Till helgen är det feest! :banana

( puh, det är jobbigt att översköljas av en jättevåg med optimism )

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln